Teşekkürler hocam. Ben ayrı bir makineden daha kayıt aldığım için face cam olayı yani o dediğiniz daha sonra Camtasia'da birleştiriyorum. Greenscreen olduğu için arkayı kaldırıyorum ve bu şekilde görüntü alıyor. Greenscreen veya benim yaptığım gibi ayrı bir şekilde sadece kendinizi aldığınız kayıt makineniz varsa gösterebilirim. Zor bir işlem değil zaten. Logitech webcamlerde de oluyor. Kendi programı mevcut kayıt için.
biraz detaylı galiba hocam bende logitech kamera almayı düşünüyorum fakat aynı anda kayıt ve oyun oynayabilenleri gördüm yani hem oyun oynayıp yanda kamera vs. ile anlatım yapıp kaydetme
dediğinizide deneyeceğim