F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam su kendimi köşeye koyma programını bulamadım güzel kanal bi kaç videoda benden Babamın adına açtığım kanaldan yayın yapıyorum video boyutları çok büyük olduğu için sürekli güncel oyun videosu atamıyorum


https://www.youtube.com/watch?v=5VXlzKYwYDg



https://www.youtube.com/watch?v=OD5Dzu64ihw
Teşekkürler hocam. Ben ayrı bir makineden daha kayıt aldığım için face cam olayı yani o dediğiniz daha sonra Camtasia'da birleştiriyorum. Greenscreen olduğu için arkayı kaldırıyorum ve bu şekilde görüntü alıyor. Greenscreen veya benim yaptığım gibi ayrı bir şekilde sadece kendinizi aldığınız kayıt makineniz varsa gösterebilirim. Zor bir işlem değil zaten. Logitech webcamlerde de oluyor. Kendi programı mevcut kayıt için.