• 07-10-2015, 13:46:21
    #10
    1 kasım büyük gün her şey o zaman belli olacak. TR'de dolar ile iş yapılıyor biz burada ölüyoruz sterlin 1 lira arttı millet sterlin üzerinden kredi çekiyordu 1 2 yıl ödedikleri paralar boşa gitti tekrar aynı borç ödemeye başladılar. Elinde 10 doları olup 3.5 olacak olayından farklı bir durum bu. İşler "Sakat"

    14 ekim 1 sterlin 3.6
    7 ekim 1 sterlin 4.5 (düşmüş hali)
  • 07-10-2015, 13:53:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dolar kolay kolay düşmez artık FED faiz artırımı yapacaktır ve sıcak para dışarı çıkacaktır
    doların artması sadece seçim değil abdeden de olan birşey

    ama yinede Hedef 1$=20,23
  • 07-10-2015, 18:29:00
    #12
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay sonra düşecek.
    işlerimiz yarım kaldı hep, dolarla iş yapan insanız biz piyasa çok kötü
    Oğuz hocam dolar yükselince bizim işte gelirin yükselmesi lazım değil mi?
  • 07-10-2015, 18:30:27
    #13
    bynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oğuz hocam dolar yükselince bizim işte gelirin yükselmesi lazım değil mi?
    Masraf artinca fiyatta artiyor haliyle musteriye yansiyor hocam bende ilgilendigim iste yukselmeden dolayi kotu durumdayim

    Mobil Mesaj
  • 07-10-2015, 18:56:44
    #14
    Dolar geçen yıl 2 TL dolaylarındayken 1 yılda 3 TL'yi geçti...

    92 yıllık cumhuriyet tarihinde yükseldiği rakamın sadece yarısını, 1 yılda yükseldi...

    (saçma bir yorum oldu biliyorum ama hani geçtiğimiz yıllarda cumhuriyet tarihinin en ... ile başlayan söylemleri moda olmuştu ya. eski modaya uyayım dedim)
  • 07-10-2015, 19:29:30
    #15
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.00 olmaz denliyordu 3.08 oldu

    2 kasım sabahı 3.20-3.30 olur .
    Gerçek bir yorum görmek güzel,
  • 07-10-2015, 20:21:26
    #16
    2009 - 1,52
    2010 - 1,57
    2011 - 1,60
    2012 - 1,80
    2013 - 1,92
    2014 - 2,17
    2015 - ?

    Doların yıl ortalaması 5 yıldır hep yükseliş eğilimi göstermiş 2016'nında böyle yukarı yönlü olmaması için bir sebep yok.
    Seçim de olsa tek başına iktidar bile olsa belli bir rakamın altına düşeceğini düşünmüyorum kısa bir düşüş olur sonra tekrar yukarı yönlü hale gelir olay bu bence.
    Türk lirası düşüyor bizde fakirleşiyoruz.
  • 08-10-2015, 17:33:52
    #17
    aynı seçim sonuçları çıkacak hükümet kurulamayacak o yüzden rahat 3.5i görür diye tahmin ediyorum.
    Şu kesin konuşan insanları anlamıyorum müneccim falan mısınız?
    gelecekte siyasi ekonomik toplumsal koşulları mı görüyorsunuz bizde bilelim
    bu kafalar 3 sene önce dolar 1.8 olduğunda 2yi geçmez diyenler sanırım
    asıl kötü senaryo malum partinin tek amacı tek başına iktidar olmak
    gücünden düşmeyi kabul etmiyor bu nedenle ciddi toplumsal olaylar olursa
    hepten çöker ekonomi 3.5 ararsınız
  • 08-10-2015, 17:58:31
    #18
    3.5 tl olması çok zor çünkü olursa ekonomik anlamda çok sıkıntı çıkarır.Birçok malın fiyatına zam gelir.Tüm alacaklı-borç ilişkilerinde sorun oluşur.Doların çok hızlı yükselişi kriz ortamı oluşturabilir.En fazla 3.30 civarı olur.