• 06-10-2015, 19:29:36
    #1
    Ekonomide yaşanan durumlardan dolayı son yıllarda insanların aklına sürekli olarak; "Dolar kaç TL olur? İnişe geçer mi? Yoksa yükselmeye devam eder mi? TL daha ne kadar değer kaybedecek? Dolar yılbaşından sonra 3.5 TL'yi geçer mi?" gibi sorular gelmektedir.

    Doların yılbaşından sonra 3.5 TL'yi geçip geçmeyeceği konusuna odaklanırken, daha 6-7 ay önce sık sık yapılan, "Dolar yılbaşından sonra 3 TL'yi geçer mi?" tartışmalarını göz ardı etmememiz lazım. İlk başta bazıları için imkansız görünen bu durum, maalesef yılbaşından aylar önce gerçekleşti.

    DOLAR’IN ADIM ADIM YÜKSELMESİ

    Siz ne diyorsunuz arkadaşlar?
  • 06-10-2015, 22:38:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 ay sonra düşecek.
    işlerimiz yarım kaldı hep, dolarla iş yapan insanız biz piyasa çok kötü
  • 06-10-2015, 22:55:38
    #3
    3 psikolojik sınırdı aştı ve kaldı. Bu saatten sonra 3 ün altını görmez. 3.5 olma ihtimali de pek yok belki 2-3 sene içinde görür 3.50 yi.
  • 07-10-2015, 01:57:07
    #4
    3.00 olmaz denliyordu 3.08 oldu

    2 kasım sabahı 3.20-3.30 olur .
  • 07-10-2015, 02:31:34
    #5
    seçimden çıkan sonuca göre düşer çıkar
  • 07-10-2015, 02:50:53
    #6
    Seçim'e kadar bu seyirde ilerler eski seçim tablosu oluşursa aynı gün 10-20 kuruş yükseliş olacaktır. Ancak farklı bir tablo çıkarsa muhtemelen 10-20 kuruş düşüş olabilir.

    Bunların dışında Rusya'nın uyguladığı politikalar da kur oranlarına etki ediyor.
  • 07-10-2015, 09:01:00
    #7
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.00 olmaz denliyordu 3.08 oldu

    2 kasım sabahı 3.20-3.30 olur .
    Aksine 3 ü görecek görecek diye bas bas bağırdılar netice? Dedikleri gibi oldu, bunu bilenler sizce ne kadarlık bir vurgun yaptılar. Sebep tamamen buna bağlı demiyorum ama bence bununda bir rolü var gibi geliyor, şimdi yeni hedefleri nedir 3.5 TL. Sallıyorum neden 2.8 veya 3.2 rakam veremiyorlar çünkü zaten doların ne kadar olacağı kestirilemez, artabilir eksilebilir denilebilir ancak 3 olacak 3.5 olacak 4 olacakta neyin nesi bu alenen milleti kandırma yönlendirme. Doların bu kadar kolay dalgalanma gösterdiği bir sistemde birilerinin bundan faydalanmadığını düşünmek bence mantıklı olmaz.
  • 07-10-2015, 09:51:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Dolar 3.50yi bulmaz ama 3.20lere gelecek bu gidişle. Seçim sonrası düşse düşse 3e ancak düşer.
  • 07-10-2015, 12:44:20
    #9
    3.5 olacak görürsünüz.