3.00 olmaz denliyordu 3.08 oldu
2 kasım sabahı 3.20-3.30 olur .
Aksine 3 ü görecek görecek diye bas bas bağırdılar netice? Dedikleri gibi oldu, bunu bilenler sizce ne kadarlık bir vurgun yaptılar. Sebep tamamen buna bağlı demiyorum ama bence bununda bir rolü var gibi geliyor, şimdi yeni hedefleri nedir 3.5 TL. Sallıyorum neden 2.8 veya 3.2 rakam veremiyorlar çünkü zaten doların ne kadar olacağı kestirilemez, artabilir eksilebilir denilebilir ancak 3 olacak 3.5 olacak 4 olacakta neyin nesi bu alenen milleti kandırma yönlendirme. Doların bu kadar kolay dalgalanma gösterdiği bir sistemde birilerinin bundan faydalanmadığını düşünmek bence mantıklı olmaz.