aynı seçim sonuçları çıkacak hükümet kurulamayacak o yüzden rahat 3.5i görür diye tahmin ediyorum.
Şu kesin konuşan insanları anlamıyorum müneccim falan mısınız?
gelecekte siyasi ekonomik toplumsal koşulları mı görüyorsunuz bizde bilelim
bu kafalar 3 sene önce dolar 1.8 olduğunda 2yi geçmez diyenler sanırım
asıl kötü senaryo malum partinin tek amacı tek başına iktidar olmak
gücünden düşmeyi kabul etmiyor bu nedenle ciddi toplumsal olaylar olursa
hepten çöker ekonomi 3.5 ararsınız