BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay sonra düşecek.
işlerimiz yarım kaldı hep, dolarla iş yapan insanız biz piyasa çok kötü
Oğuz hocam dolar yükselince bizim işte gelirin yükselmesi lazım değil mi?