• 20-09-2015, 16:20:16
    #28
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavuk dönerin nasıl yapıldığını görünce insanın iştahı kaçıyor.
    Göz görmeyincek gönül katlanıyor
  • 20-09-2015, 16:45:03
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Tavuğun tadı mı etin tadı mı diye sorsalar kesinlikle sebze yemeği derim. Çünkü ben vejeteryanım.
  • 20-09-2015, 17:43:35
    #30
    Üyeliği durduruldu
    TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavuğun tadı mı etin tadı mı diye sorsalar kesinlikle sebze yemeği derim. Çünkü ben vejeteryanım.
    Bu aralar ac kalicaksiniz galiba hocam
  • 20-09-2015, 20:29:41
    #31
    TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü ben vejeteryanım.
    Etin kilosuna gelen zamlardan sebep, Yakında Herkes vejeteryan olacak.
  • 20-09-2015, 22:49:18
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunluluktan falan değil ama nedense tavuk döner hastasıyım.
    Ailem bir yere gittiğinde falan dışarıda yediğim zamanlar 4 öğün döner yediğimi bilirim. Et döner de yemiyorum nedense tavuğa bayılıyorum. Paramda olsa sanki o beni doyuruyor.
    noktasına kadar aynı fikirdeyim, tavuk dönerin hem tadını seviyorum hem de diğerlerinden daha iyi doyuyorum.
  • 20-09-2015, 23:55:13
    #33
    Bugüne kadar hiç yemedim, eksikliğinide hissetmedim açıkçası
  • 20-09-2015, 23:56:40
    #34
    domuz döner+şalgam
  • 21-09-2015, 02:02:33
    #35
    Okula gittiğiim zaman mutlaka 2 günde 1 yerdim eve gelirken.
  • 21-09-2015, 10:19:02
    #36
    tavuk tantuni yerdik tabiki