Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorunluluktan falan değil ama nedense tavuk döner hastasıyım.
Ailem bir yere gittiğinde falan dışarıda yediğim zamanlar 4 öğün döner yediğimi bilirim. Et döner de yemiyorum nedense tavuğa bayılıyorum. Paramda olsa sanki o beni doyuruyor.
noktasına kadar aynı fikirdeyim, tavuk dönerin hem tadını seviyorum hem de diğerlerinden daha iyi doyuyorum.