TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavuğun tadı mı etin tadı mı diye sorsalar kesinlikle sebze yemeği derim. Çünkü ben vejeteryanım.
Bu aralar ac kalicaksiniz galiba hocam