:P
Tavuk Döner Olmasaydı Ne Yiyecektik ?
43
●2.245
- 20-09-2015, 15:10:54Şimdi "Kestane" diyeceğim forumun değerli yöneticileri gene uzaklaştırma cezası verecek. Geçen gün malum üyelerden biri bize düpedüz lanet okudu, demediğini bırakmadı ona ceza meza yok. Bu yazdıklarımada ceza verirlerse hiç şaşırmam.Neye göre ceza veriyorlar anlamak mümkün değil......
- 20-09-2015, 15:39:09yalan yok dışarda okuyan, çalışan kişiler yani dışarıyla sık işi olan kişiler mutlaka yer bu tavuk döneri.
ben okulla mokulla ilişiğimi kestikten sonra senede 1-2 defa anca yer oldum. ki severim de yani eksikliğini çekmiyorum değil.
dürüm arasında güzel gidiyor soğuk ayranla. - 20-09-2015, 16:00:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Anormal bir insan olarak,
Tavuğun her organını, kuzu koyun ve dananın da her organını yerim.
Dalak,böbrek,daşak,ciğer bunların mangalına bayılırım.
Bağırsaklardan şırdan, işkembe dolması, kokoreç vs...
Kellesinden paça çorbası vazgeçilmezim dir.
Normal bir insan olarak,
Kırmızı ve Beyaz et her insan gibi bende yerim tabi.
Tek sevmediğim yeri Dil ve Cinsel organının ortası.
