• 20-09-2015, 14:34:08
    #19
    Tantuni :P
  • 20-09-2015, 15:02:31
    #20
    Döner + Ayran : 1.50 TL Değilse yenilebilir
    Çok severim kendilerini . Bereket döner iyi bu konuda
  • 20-09-2015, 15:05:02
    #21
    Döner değilde her öğün tavuk tantuni ayran
  • 20-09-2015, 15:10:54
    #22
    Şimdi "Kestane" diyeceğim forumun değerli yöneticileri gene uzaklaştırma cezası verecek. Geçen gün malum üyelerden biri bize düpedüz lanet okudu, demediğini bırakmadı ona ceza meza yok. Bu yazdıklarımada ceza verirlerse hiç şaşırmam.Neye göre ceza veriyorlar anlamak mümkün değil......
  • 20-09-2015, 15:23:48
    #23
    Yemiyorum. Ama aç kalmışlığım da yok
  • 20-09-2015, 15:39:09
    #24
    yalan yok dışarda okuyan, çalışan kişiler yani dışarıyla sık işi olan kişiler mutlaka yer bu tavuk döneri.

    ben okulla mokulla ilişiğimi kestikten sonra senede 1-2 defa anca yer oldum. ki severim de yani eksikliğini çekmiyorum değil.

    dürüm arasında güzel gidiyor soğuk ayranla.
  • 20-09-2015, 16:00:47
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anormal bir insan olarak,
    Tavuğun her organını, kuzu koyun ve dananın da her organını yerim.

    Dalak,böbrek,daşak,ciğer bunların mangalına bayılırım.

    Bağırsaklardan şırdan, işkembe dolması, kokoreç vs...

    Kellesinden paça çorbası vazgeçilmezim dir.

    Normal bir insan olarak,
    Kırmızı ve Beyaz et her insan gibi bende yerim tabi.

    Tek sevmediğim yeri Dil ve Cinsel organının ortası.
  • 20-09-2015, 16:01:35
    #26
    Balık dürüm yerdik on numara olurdu sanırım


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 20-09-2015, 16:13:41
    #27
    martı eti döner yerdik