yalan yok dışarda okuyan, çalışan kişiler yani dışarıyla sık işi olan kişiler mutlaka yer bu tavuk döneri.

ben okulla mokulla ilişiğimi kestikten sonra senede 1-2 defa anca yer oldum. ki severim de yani eksikliğini çekmiyorum değil.

dürüm arasında güzel gidiyor soğuk ayranla.