Şimdi "Kestane" diyeceğim forumun değerli yöneticileri gene uzaklaştırma cezası verecek. Geçen gün malum üyelerden biri bize düpedüz lanet okudu, demediğini bırakmadı ona ceza meza yok. Bu yazdıklarımada ceza verirlerse hiç şaşırmam.Neye göre ceza veriyorlar anlamak mümkün değil......