• 07-09-2015, 21:20:06
    #37
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülke için ölen herkez bu ülkenin şehididir ona kimsenin lafı yok. 10-15 tane çocuk yapıp soka salıyorlar hepside bu ülkenin düşmanı oluyor. Dağa çıkıyor askere kurşun sıkıyor. Bu kadar cahilmide bu insanlar çocuklarına sahip çıkamıyorlar vatan evladı yapamıyorlar. Benim abimde uzman çavuş birşey olursa hesbaını kim verecek madem bunlar vatanını bu kadar seviyor hepsi her gün doğuta batıda her yerde şehit haberi yapanlar hep belli insanlar
    sen o şehitlerede laf ettin senin abin askerse diyarbakırda ölen kürt şehit asker ailesinin halini daha başka illerde yaşayan ölen veya daha önce ölen kürt şehitler polis ve askerler var senin bu lafı demeye hakkın yok
  • 07-09-2015, 21:20:18
    #38
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Bana Kardeşim Deme. Senin Gibilerle Aynı Oksijeni Tüketmekten Bile İğreniyorum.

    Bunun Başlıca Sebeplerinden Biri Ne Biliyormusun?
    Senin Gibi Irkçıların Her Fırsatta Kürt Milletine Hakaret, Küfür ve Dışlama Girişiminde Bulunmalarından.

    Bu Forumda Binlerce Kürt, Binlerce Laz, Binlerce Türk Vardır. Senin Yorumunu Gören Kürt Ne Yapacak Aman Ne Güzel Bana Hakaret Etmiş Hemen Sarılayım mı Diyecek ?

    Benim Yan Komşum Kürt ( Şanlıurfa'lılar ) ve Gencecik Fidanları Geçen Sene Şehit Oldu. Babası Hala Etkisinde Ama Ağzından Çıkan Tek Laf Diğer Oğlumu da Bu Vatan İçin Şehit Vermeye Hazırım. diyor.

    Ve Camlarında Benim AL BAYRAĞIM Asılı. Sen ve Senin Gibileri Kurban Ederim Böyle İnsanlara.

    Haddini Bil İnsanlara Hakaret Etme.
    Hangi mesajımda hakaret etmişim gösterebilecek misin?

    byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen o şehitlerede laf ettin senin abin askerse diyarbakırda ölen kürt şehit asker ailesinin halini daha başka illerde yaşayan ölen veya daha önce ölen kürt şehitler polis ve askerler var senin bu lafı demeye hakkın yok
    Benim kimleri kasttettğim çok net bu kadar nasıl çarpıtılabiliyor anlaşılır gibi değil. Bu ülke için şehit olan askerlere bu ülkenin bayrağına değerlerine sahip çıkan insanlara laf söylecek kadar karaktersiz değiliz benim lafım 20 tane çocuk yapıp sahip çıkmayan çocuklarının dağa çıkmasına göz yuman insanlara elinde apo bayraklarıyla slogan atan Türkiye Cumhuriyeti aleyhine proaganda yapan hainlere
  • 07-09-2015, 21:22:09
    #39
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülke için ölen herkez bu ülkenin şehididir ona kimsenin lafı yok. 10-15 tane çocuk yapıp soka salıyorlar hepside bu ülkenin düşmanı oluyor. Dağa çıkıyor askere kurşun sıkıyor. Bu kadar cahilmide bu insanlar çocuklarına sahip çıkamıyorlar vatan evladı yapamıyorlar. Benim abimde uzman çavuş birşey olursa hesbaını kim verecek madem bunlar vatanını bu kadar seviyor hepsi her gün doğuta batıda her yerde şehit haberi yapanlar hep belli insanlar
    Şimdi neden u dönüşü yaptınız? Az önce hepsi potansiyel haindir diyordunuz? Az önce ü harfini bile sansürlüyordunuz? Neden insanları kökeniyle tanımadan yargılıyorsunuz? Niye her zaman 2 çocuk mu yapıyordu millet 20 yıl öncesine kadar çoğu ailede en azından 3-5 kadar çocuk vardı. Eğitim geldi çocuk azaldı. Aynısı doğuya da yapılmalıydı. Siz duyduklarınızla ırkçılık yapıyor üstüne u dönüşü yapıyorsunuz. Rapor ettim.
  • 07-09-2015, 21:24:04
    #40
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi mesajımda hakaret etmişim gösterebilecek misin?



    Hain Diyerek İltifat Etmedin Heralde...

    Ek Olarak:

    Bu KÜRT Kardeşlerimiz mi Hain? Sen mi? Bi Aynaya Bak.



    https://www.istanbulfm.com.tr/guncel...-karsiyiz.html
  • 07-09-2015, 21:28:16
    #41
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cahil olmak iyi ve kötüyü ayrıt edemeyecek kapasitede olmak değildir , onlarca çocuk yapıp sokağa salan ile terrorist it öldürülünce askere el kaldırmaya çalışan şahıslar doğuda aynı kişiler.bunlara cahil deme çakal de it sürüsü de yediği yere tüküren ahlaksızlar de , ermeni tohumları de yakışan sıfatlar bunlar.Harici aileler zaten evlatlarına sahip çıkıyorlar ..
    işte buna cehalet deniliyor
    kürtleri kullanıyorlar , cehalet iyi kötü ayırt edebilir anlamında değildir, cehalet ideolojik düşünceler insanları bu hale getiriyor.
    o ana baba çocuğuna taş atmamayı öğretseydi taş atmazdı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:28:16 -->-> Daha önceki mesaj 21:27:22 --

    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Hain Diyerek İltifat Etmedin Heralde...
    potansiyel demiş hocam.
    mesela herkes potansiyel katildir demek gibi
  • 07-09-2015, 21:29:37
    #42
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Hain Diyerek İltifat Etmedin Heralde...
    Önce cümleyi iyi okuyun hain demedim potansiyel kelimesini kullandım ikisini iyi ayırt edin
  • 07-09-2015, 21:30:59
    #43
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    potansiyel demiş hocam.
    mesela herkes potansiyel katildir demek gibi
    Hocam Biz Onun Ne Demek İstediğini Çok İyi Anladık " Potansiyel " kelimesinin Altına Saklamanın Bir Anlamı Yok.


    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce cümleyi iyi okuyun hain demedim potansiyel kelimesini kullandım ikisini iyi ayırt edin
    Böyle Kelime Oyunları ile Kendini Kandırırsın. Bir Fikir Savunmaya Kalkıyorsun Onda Bile Korkuyorsun.

    Neyse Sen Cevabını Yeteri Kadar Almışsındır ( umarım ).

    Benden Bu Kadar;

    Mevlana'nın Sözü ile Cevabımı Vermiş Olayım;

    Her lafa verecek cevabım var ama bir lafa bakarım laf mı diye
    Bir de söyleyene bakarım adam mi diye...
  • 07-09-2015, 21:31:44
    #44
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onların bizi bu kadar umursayacaklarını düşünerek kendimizi abartmayalım.
    Sen kendini abartma kardeşim. Türklük kadar şerefli ve gururlu bir millet daha yok dünyada. Çakallar ülkenin karış karış toprağını sarmışken başka hangi millet örgütlenip milli mücadeleye sahip çıkardı. Örnek vereyim sana suriyede iç savaş var değil mi hepsi nasıl kaçıp sığınıyor bizim ülkeye ... emin ol bizim ülke o duruma gelecek yine milli savaşımız gibi kudret ve cesaretle her daim vatan savunulur... savunuruz. O yüzden asla kendini küçük görme sen TÜRKsen baş üstünde olacaksın yemişin yahudisini
  • 07-09-2015, 21:32:11
    #45
    Üyeliği durduruldu
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Biz Onun Ne Demek İstediğini Çok İyi Anladık " Potansiyel " kelimesinin Altına Saklamanın Bir Anlamı Yok.
    boş ver hocam öyle de geç, kavga gürültüye gerek yok