ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülke için ölen herkez bu ülkenin şehididir ona kimsenin lafı yok. 10-15 tane çocuk yapıp soka salıyorlar hepside bu ülkenin düşmanı oluyor. Dağa çıkıyor askere kurşun sıkıyor. Bu kadar cahilmide bu insanlar çocuklarına sahip çıkamıyorlar vatan evladı yapamıyorlar. Benim abimde uzman çavuş birşey olursa hesbaını kim verecek madem bunlar vatanını bu kadar seviyor hepsi her gün doğuta batıda her yerde şehit haberi yapanlar hep belli insanlar
Şimdi neden u dönüşü yaptınız? Az önce hepsi potansiyel haindir diyordunuz? Az önce ü harfini bile sansürlüyordunuz? Neden insanları kökeniyle tanımadan yargılıyorsunuz? Niye her zaman 2 çocuk mu yapıyordu millet 20 yıl öncesine kadar çoğu ailede en azından 3-5 kadar çocuk vardı. Eğitim geldi çocuk azaldı. Aynısı doğuya da yapılmalıydı. Siz duyduklarınızla ırkçılık yapıyor üstüne u dönüşü yapıyorsunuz. Rapor ettim.