Bu ülke için ölen herkez bu ülkenin şehididir ona kimsenin lafı yok. 10-15 tane çocuk yapıp soka salıyorlar hepside bu ülkenin düşmanı oluyor. Dağa çıkıyor askere kurşun sıkıyor. Bu kadar cahilmide bu insanlar çocuklarına sahip çıkamıyorlar vatan evladı yapamıyorlar. Benim abimde uzman çavuş birşey olursa hesbaını kim verecek madem bunlar vatanını bu kadar seviyor hepsi her gün doğuta batıda her yerde şehit haberi yapanlar hep belli insanlar
sen o şehitlerede laf ettin senin abin askerse diyarbakırda ölen kürt şehit asker ailesinin halini daha başka illerde yaşayan ölen veya daha önce ölen kürt şehitler polis ve askerler var senin bu lafı demeye hakkın yok