Deniyorum,
Bu mesajı görüyorsanız işe yaramıştır. Çokta güzel oldu.
Teşekkürler
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
45
●1.509
- 05-09-2015, 00:34:23control+alt+sMf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.mac-forums.com/os-x-opera...-shortcut.html
Windows kullanıyorum ben dener yazarsınız.
- 05-09-2015, 00:45:14
nasıl alt + s yapıcaz
acayip alışmışım windows'ta en çok kullandığım kısayol olduğunu fark ettim