Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
45
●
1.509
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
1
2
3
4
5
6
29-08-2015, 14:52:34
#28
tatar59
test edelim
Mozilllada başaramadım
30-08-2015, 01:40:08
#29
Shrin
asda
30-08-2015, 03:58:48
#30
HeavenOfDeviL
tab + enter en kolayı.
30-08-2015, 05:15:13
#31
akmaster_91
Bende bilmiyotdum deneyecegim
mobilden yazildi yazim hatasi olabilir
30-08-2015, 05:49:03
#32
clubmember
bakalım
30-08-2015, 13:33:32
#33
ALem
HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tab + enter en kolayı.
Tab + Enter ile Alt +S ye basacağıma direk gönder tuşuna basarım daha iyi millet artık gönder tuşuna bile basmaktan aciz olmuş
30-08-2015, 13:39:01
#34
Mf.Rub
R10'a özel bir şey değil
Ama çok kullanışlı olduğu kesin
Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.
30-08-2015, 14:41:23
#35
MasterUnion
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'a özel bir şey değil
Ama çok kullanışlı olduğu kesin
Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.
vBulletin'lerde standart sanırım. Sağ-sol tuşuyla konu sayfalarını gezmek de çok güzel.
Arada DH'de takılırken elim Alt+S'e gidiyor. Çalışmayınca sinir oluyorum.
04-09-2015, 15:24:28
#36
Mf.Rub
macbook aldım
nasıl alt + s yapıcaz
acayip alışmışım windows'ta en çok kullandığım kısayol olduğunu fark ettim
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler