• 29-08-2015, 14:52:34
    #28
    test edelim Mozilllada başaramadım
  • 30-08-2015, 01:40:08
    #29
    asda
  • 30-08-2015, 03:58:48
    #30
    tab + enter en kolayı.
  • 30-08-2015, 05:15:13
    #31
    Bende bilmiyotdum deneyecegim

    mobilden yazildi yazim hatasi olabilir
  • 30-08-2015, 05:49:03
    #32
    bakalım
  • 30-08-2015, 13:33:32
    #33
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tab + enter en kolayı.
    Tab + Enter ile Alt +S ye basacağıma direk gönder tuşuna basarım daha iyi millet artık gönder tuşuna bile basmaktan aciz olmuş
  • 30-08-2015, 13:39:01
    #34
    R10'a özel bir şey değil Ama çok kullanışlı olduğu kesin Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.
  • 30-08-2015, 14:41:23
    #35
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'a özel bir şey değil Ama çok kullanışlı olduğu kesin Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.
    vBulletin'lerde standart sanırım. Sağ-sol tuşuyla konu sayfalarını gezmek de çok güzel.

    Arada DH'de takılırken elim Alt+S'e gidiyor. Çalışmayınca sinir oluyorum.
  • 04-09-2015, 15:24:28
    #36
    macbook aldım nasıl alt + s yapıcaz acayip alışmışım windows'ta en çok kullandığım kısayol olduğunu fark ettim