Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'a özel bir şey değil Ama çok kullanışlı olduğu kesin Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.
vBulletin'lerde standart sanırım. Sağ-sol tuşuyla konu sayfalarını gezmek de çok güzel.

Arada DH'de takılırken elim Alt+S'e gidiyor. Çalışmayınca sinir oluyorum.