R10'a özel bir şey değil

Ama çok kullanışlı olduğu kesin

Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.
vBulletin'lerde standart sanırım. Sağ-sol tuşuyla konu sayfalarını gezmek de çok güzel.
Arada DH'de takılırken elim Alt+S'e gidiyor. Çalışmayınca sinir oluyorum.