Konu
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
30-08-2015, 13:39:01
#34
Mf.Rub
R10'a özel bir şey değil
Ama çok kullanışlı olduğu kesin
Çok uzun zamandır o şekilde kullanıyorum.