Konu
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
05-09-2015, 00:45:14
#39
Mf.Rub
MasterUnion adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
control+alt+s
http://www.mac-forums.com/os-x-opera...-shortcut.html
Windows kullanıyorum ben dener yazarsınız.
deneyelim
malesef olmadı