Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
macbook aldım nasıl alt + s yapıcaz acayip alışmışım windows'ta en çok kullandığım kısayol olduğunu fark ettim
control+alt+s

http://www.mac-forums.com/os-x-opera...-shortcut.html

Windows kullanıyorum ben dener yazarsınız.