Konu
Alt+S tuşuyla mesaj gönderebilirsiniz.
05-09-2015, 00:34:23
#38
MasterUnion
Mf.Rub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
macbook aldım
nasıl alt + s yapıcaz
acayip alışmışım windows'ta en çok kullandığım kısayol olduğunu fark ettim
control+alt+s
http://www.mac-forums.com/os-x-opera...-shortcut.html
Windows kullanıyorum ben dener yazarsınız.