• 16-07-2015, 13:38:55
    #37
    belki de bilerek yapıldı, acun bişe yapıyorsa sebebi vardır.
    yetenekli birisi şampiyon çıkınca pek kounşulmuyor.
    ama dingilin tekini birinci yaptılar, günlerdir her yerde konuşuluyor.
    reklamın iyisi kötüsü falan, derin düşünmek gerek
  • 17-07-2015, 00:04:49
    #38
    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önemli olan o değil. Öyle olsaydı herkes stand up'çı olurdu.

    Verelim sizede aynı espirileri çıkın sahneye söyleyin bakalım güldürebiliyor musunuz?

    Önemli olan o espirileri güzel bir şekilde sergilemektir.
    İyide hocam bu esprilere gülen adamın aklıyla sorunları vardır. Suratım değişmedi ya komik olsa birazda olsa tebessüm ederdim yani. Allah aşkına sahneye çıkmak çok ayrı bişey stand up çok ayrı bişey.

    Sen hiç hayatında cem yılmazı ata demireri atalay demirciyi bu çocuk gibi tar tar tar tar dümdüz okuduğunu gördünmü?

    Yetenekten bahsediyoruz, bu çocuk hariç her alanda yarışanların %80i sahneye hakimdi, ama bu eleman haketmiyor, halk seçmiş zevkler renkler tartışılmaz ama stand up'çı denilmesi yanlış bu çocuğa. Ortada stand up'lık bir durum yok.
  • 17-07-2015, 00:07:08
    #39
    Ayni.kelimeler.ile.guldurebilen var mi

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 17-07-2015, 00:12:05
    #40
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayni.kelimeler.ile.guldurebilen var mi

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Komedyenlere sormak lazım bunu stand up'çılara.

    Cem yılmaz aynılarını yapsın yine gülmem. Esprilik bir durum yok yani ya biz çok odunuz esprinin kralı döndü anlamadık ya da bu çocuk bişey bilmiyor. Ben ikincisini savunuyorum.

    En sinir olduğum noktada diyor ya sahnede ben halkın içinden geliyorum diye diğer yarışmacılar nereden geliyosa artık..
  • 17-07-2015, 00:39:46
    #41
    Tüm capsleri ezberleyip çıkmış ne bi eğlence ne bi canlılık bu nasıl birinci makineli tüfek gibi sayıyor anca
  • 17-07-2015, 01:10:59
    #42
    Çocuğun birinci olması değil de ıkına ıkına güldüler ya onların bu acınacak haline güldüm.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-07-2015, 22:20:02
    #43
    ben bu sene hiç denk gelmedim bu programa ne zaman baksam survivor vardı
  • 18-07-2015, 10:31:38
    #44
    Yiğenim iki saattir bu bebeyi izliyor yaşı da 16. Cidden yiğenimin zekasından şüphelenmeye başladım.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi