tüm videoyu izledim tebessüm bile etmedim. Yetenek dediğimiz şeyi çok yanlış anlamış ülkedekiler. Komedyen adamın diksiyonu düzgün olmalı, sahnede duruş çok önemli. Yaşı 8 9 olup bu çocuğa 5 basacak yetenektekiler elenip bu vatandaşın birinci olması ülkenin ayıbıdır. Demekki twitter, inci sözlük vb platformlar kapanmış olsa espri yapacak bireyler çıkmayacak bunu anladık. Çocuğun anlattığın şeylerin %80i net ortamında yazılı olarak var zaten.
Atalay Demirci gibi birinin ardından bu çocuğun birinci seçilmesi resmen saçmalık. Çocuık bide halkın içinden geldim diyor sanki diğer gelenler uzaydan geldi....