• 15-07-2015, 20:19:41
    #28
    Kesin amerikanın oyunu tüm videoyu izledim tebessüm bile etmedim. Yetenek dediğimiz şeyi çok yanlış anlamış ülkedekiler. Komedyen adamın diksiyonu düzgün olmalı, sahnede duruş çok önemli. Yaşı 8 9 olup bu çocuğa 5 basacak yetenektekiler elenip bu vatandaşın birinci olması ülkenin ayıbıdır.

    Demekki twitter, inci sözlük vb platformlar kapanmış olsa espri yapacak bireyler çıkmayacak bunu anladık. Çocuğun anlattığın şeylerin %80i net ortamında yazılı olarak var zaten.

    Atalay Demirci gibi birinin ardından bu çocuğun birinci seçilmesi resmen saçmalık. Çocuık bide halkın içinden geldim diyor sanki diğer gelenler uzaydan geldi....
  • 15-07-2015, 20:22:53
    #29
    Halk değil demek ki bu prg izleyen kitle 10-17 arası bir yaşa ya da zekaya sahip

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-07-2015, 23:22:08
    #30
    Bu çocuk neden sürekli kendini aşağılamış anlayamadımbu arada bu programı izlemeyen biriyim,ilk kez gördüm bu çocuğu
  • 16-07-2015, 03:39:29
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Karanlık Medya--> Acun--> Eğlence ve yarışmalar--> Halkın beynini yıkama, asimilasyon....

    Türkiye'nin en güçlü adamı Turabi ve en yeteneklisi bu ergen....Bir de Türkiye'ye mal etmeleri yok mu bu kişileri....Vahim...hem de çok vahim bir tablo....
  • 16-07-2015, 03:55:02
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay insanlar tweet atmasa inci sözlük caps paylaşmasa bu çocuk kazanamazdı, çalıntı repliklerle götürdü parayı helal olsun koca yürekli yunus
    Hocam önemli olan o değil. Öyle olsaydı herkes stand up'çı olurdu.

    Verelim sizede aynı espirileri çıkın sahneye söyleyin bakalım güldürebiliyor musunuz?

    Önemli olan o espirileri güzel bir şekilde sergilemektir.
  • 16-07-2015, 08:33:29
    #33
    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önemli olan o değil. Öyle olsaydı herkes stand up'çı olurdu.

    Verelim sizede aynı espirileri çıkın sahneye söyleyin bakalım güldürebiliyor musunuz?

    Önemli olan o espirileri güzel bir şekilde sergilemektir.
    Şaka mısın? bu güldürdü mü şimdi? Her türlü daha iyisini yapar buradaki insanların %85'i.

    Ama tabi gösteri yarısında acun ve ekibi çarpıya basar başkasında..
  • 16-07-2015, 08:52:23
    #34
    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önemli olan o değil. Öyle olsaydı herkes stand up'çı olurdu.

    Verelim sizede aynı espirileri çıkın sahneye söyleyin bakalım güldürebiliyor musunuz?

    Önemli olan o espirileri güzel bir şekilde sergilemektir.
    Sergileyemedi ki ezber yapıp dümdüz okudu ondan ona ondan ona geçti hep rahatsız
  • 16-07-2015, 12:03:14
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka mısın? bu güldürdü mü şimdi? Her türlü daha iyisini yapar buradaki insanların %85'i.

    Ama tabi gösteri yarısında acun ve ekibi çarpıya basar başkasında..
    E tamam hocam sen çek video koy bakalım güldürebiliyor musun
  • 16-07-2015, 12:48:00
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Tebessüm bile etmedim, rezillik.