• 15-07-2015, 09:59:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o selfie şakası neydi ya, birde güldüler
    Aynen, ona bende şaştım kaldım
  • 15-07-2015, 10:25:07
    #11
    Normalde iş yoğunluğundan vakit geçsin diye vinedir,komik videodur izlerim.Bununla bugün vakit geçiriyim dedim,yeminle zaman geçmek bilmedi.Bu nedir ya ?
  • 15-07-2015, 11:02:07
    #12
    yuuh bizim halkı bazen anlamıyorum gerçekten
  • 15-07-2015, 11:10:25
    #13
    vallaha izlemeye korkuyorum. 12 dakikamın boşa gitmesinden çok korkuyorum.
    Daha önce bir gösterisine denk geldim. Aman Allahım bu nasıl birşeydir. nasıl gülüyorlar bunlara hala çözemedim.

    hak ettiğini düşünmüyorum
  • 15-07-2015, 11:16:49
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne dediği bile anlaşılamıyor, üstüne bir de birinci yapıyorlar. çok ilgnç
  • 15-07-2015, 11:29:53
    #15
    Var birşeyler kesinlikle.
    Oraya çıkan bu işi yapan o kadar kişi oldu Acun hep dedi bu dal zordur kimleri eledi.
    2 Dakika dayanabildim.Hırsızlığın böylesi hepsi çalıntı neredeyse.
  • 15-07-2015, 11:57:41
    #16
    Bu yarışmada çocuğun birinci olmasını sağlayanların evini buldum arkadaşlar...

  • 15-07-2015, 12:54:05
    #17
    Sanırım yarışmanın amacı yeteneksizleri şampiyon yapmak
  • 15-07-2015, 14:04:49
    #18
    Diksiyon sıfır sözde stand up yapıyor komiklik sıfır bumu yetenek ? oradaki onlarca gerçekten yetenekli insanların emeğine , zamanına yazık !