Normalde iş yoğunluğundan vakit geçsin diye vinedir,komik videodur izlerim.Bununla bugün vakit geçiriyim dedim,yeminle zaman geçmek bilmedi.Bu nedir ya ?
vallaha izlemeye korkuyorum. 12 dakikamın boşa gitmesinden çok korkuyorum.
Daha önce bir gösterisine denk geldim. Aman Allahım bu nasıl birşeydir. nasıl gülüyorlar bunlara hala çözemedim.
Var birşeyler kesinlikle.
Oraya çıkan bu işi yapan o kadar kişi oldu Acun hep dedi bu dal zordur kimleri eledi.
2 Dakika dayanabildim.Hırsızlığın böylesi hepsi çalıntı neredeyse.