NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önemli olan o değil. Öyle olsaydı herkes stand up'çı olurdu.

Verelim sizede aynı espirileri çıkın sahneye söyleyin bakalım güldürebiliyor musunuz?

Önemli olan o espirileri güzel bir şekilde sergilemektir.
İyide hocam bu esprilere gülen adamın aklıyla sorunları vardır. Suratım değişmedi ya komik olsa birazda olsa tebessüm ederdim yani. Allah aşkına sahneye çıkmak çok ayrı bişey stand up çok ayrı bişey.

Sen hiç hayatında cem yılmazı ata demireri atalay demirciyi bu çocuk gibi tar tar tar tar dümdüz okuduğunu gördünmü?

Yetenekten bahsediyoruz, bu çocuk hariç her alanda yarışanların %80i sahneye hakimdi, ama bu eleman haketmiyor, halk seçmiş zevkler renkler tartışılmaz ama stand up'çı denilmesi yanlış bu çocuğa. Ortada stand up'lık bir durum yok.