Boyum Kısa Yardım (CİDDİ)
46
●2.571
- 28-06-2015, 08:02:20Abi bizde bütün sülale uzun neredeyse en uzunda benim 1.93 kadar boyum var. Daha fazla uzamasın diye basket bile oynamıyorum ya yanına gelen kızlardan 20-30 cm uzunum. Mesela hayal edin sevgiliniz var dans ediyorsunuz normalde eller kızın beline koyulan şekilde dans ediyorsunuz aaaa bi bakmışsınız kızın omzuna koyuyorsunuz.
1.75-80 arası en ideali 80-85 te normal daha fazlası iyi değil partner bulmanız zor olur. Kapıdan sigmiyoruz yaw
ama tabii ki en önemlisi Allah sağlıklı bir vücut versin gerisi mühim değil.
- 28-06-2015, 12:28:17Üyeliği durdurulduDostum merhaba aynı hastalıktan zamanında bende çok çektim. Hastalık dememin sebebi benimki hastalık boyutundaydı. Ergenlik zamanımda benim boyum uzamıyordu, hatta hatta hiç uzamıyordu. Hemen doktora gidip tedavi oldum tabi farkedince.. Doktor bana tiroid bezlerimde sorun olduğunu, yavaş çalıştığını söyledi boy uzamamasının büyük nedi tiroid bezleridir kesinlikle hafife almamak gerek. 1 Yıl ilaç tedavisi gördüm ve şuan boyum 1.80'e yakın. Yaşın çok geçmiş değil ne kadar erken doktora gidersen o kadar faydadır sana.
- 28-06-2015, 13:44:33branş olarak hangisine gittiniz. Ben gitmeye çekiniyorum aslında boyun normal bir şey yok deyip geri göndermesinden. Siz kaç yaşınızda gittinizSeoHizmetMerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2015, 13:46:58Üyeliği durdurulduÇekirdek ailenizinde boyu 1.60 civarıymış, bence kendinizle barışık olmalısınız, belki 1.70'e kadar uzayabilirsiniz...
Ek olarak; Size süper bir haberim var, kendinize biraz bakarsanız asla bel ağrısı çekmeyeceksiniz ve 1.90 boyundaki birinden çok daha çevik olacaksınız...
İyi tarafından bakmak lazım
- 28-06-2015, 13:48:07Üyeliği durdurulduKBB'ye gideceksin dostum. Ben 16 Yaşımda gitmiştim inan boyum çok kısaydı 3 senede toparlamıştım şuan yaşım 26 ve Tıp çok ilerledi biliyorsun. Normal standart boya göre biraz kısasın tedavi görmen için geç değil.TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2015, 13:56:2021 22 ye kadar uzarsın. Doğal Kal. ben bir ara 1.35 de kalmıştım lise 1 sonra birden 181 oldum 4 sene içinde sana tavsitem hormanal işleyisini bozma. He uzumadımı nolcak hocam sağlıklı ol yeter:
Not: Tiroid bezlerinde bir srun ollduğunu düşünüyorsan yinede bir hastanede test yaptır. Uzman bir hoca yardımcı olur - 28-06-2015, 14:33:35Kbb mi bakıyorSeoHizmetMerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortopedi diye biliyordum ama
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:33:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:33:03 --
Tiriod bezi için hangi doktora gitmem gerekÖzgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-06-2015, 14:34:24Üyeliği durdurulduTolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tiroid bezi boğazda Olduğu İçin KBB Bakıyor ben orda tedavi olmuştum.
ama tabii ki en önemlisi Allah sağlıklı bir vücut versin gerisi mühim değil.
ortopedi diye biliyordum ama