• 28-06-2015, 06:39:39
    #19
    İmkanın varsa havuza yazıl veya denize git, her gün düzenli en az sabah akşam yüz, şanslısın yaz ayındayız yaz bitene kadar, basketbol, su voleybolu, yüzme, asılmak (ör. 2 barfix çek 2dk sallan, 2 barifx 2 dk sallan gibi) baya fark ettirecektir.
  • 28-06-2015, 08:02:20
    #20
    Abi bizde bütün sülale uzun neredeyse en uzunda benim 1.93 kadar boyum var. Daha fazla uzamasın diye basket bile oynamıyorum ya yanına gelen kızlardan 20-30 cm uzunum. Mesela hayal edin sevgiliniz var dans ediyorsunuz normalde eller kızın beline koyulan şekilde dans ediyorsunuz aaaa bi bakmışsınız kızın omzuna koyuyorsunuz.
    1.75-80 arası en ideali 80-85 te normal daha fazlası iyi değil partner bulmanız zor olur. Kapıdan sigmiyoruz yaw ama tabii ki en önemlisi Allah sağlıklı bir vücut versin gerisi mühim değil.
  • 28-06-2015, 12:28:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Dostum merhaba aynı hastalıktan zamanında bende çok çektim. Hastalık dememin sebebi benimki hastalık boyutundaydı. Ergenlik zamanımda benim boyum uzamıyordu, hatta hatta hiç uzamıyordu. Hemen doktora gidip tedavi oldum tabi farkedince.. Doktor bana tiroid bezlerimde sorun olduğunu, yavaş çalıştığını söyledi boy uzamamasının büyük nedi tiroid bezleridir kesinlikle hafife almamak gerek. 1 Yıl ilaç tedavisi gördüm ve şuan boyum 1.80'e yakın. Yaşın çok geçmiş değil ne kadar erken doktora gidersen o kadar faydadır sana.
  • 28-06-2015, 13:44:33
    #22
    SeoHizmetMerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum merhaba aynı hastalıktan zamanında bende çok çektim. Hastalık dememin sebebi benimki hastalık boyutundaydı. Ergenlik zamanımda benim boyum uzamıyordu, hatta hatta hiç uzamıyordu. Hemen doktora gidip tedavi oldum tabi farkedince.. Doktor bana tiroid bezlerimde sorun olduğunu, yavaş çalıştığını söyledi boy uzamamasının büyük nedi tiroid bezleridir kesinlikle hafife almamak gerek. 1 Yıl ilaç tedavisi gördüm ve şuan boyum 1.80'e yakın. Yaşın çok geçmiş değil ne kadar erken doktora gidersen o kadar faydadır sana.
    branş olarak hangisine gittiniz. Ben gitmeye çekiniyorum aslında boyun normal bir şey yok deyip geri göndermesinden. Siz kaç yaşınızda gittiniz
  • 28-06-2015, 13:46:58
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Çekirdek ailenizinde boyu 1.60 civarıymış, bence kendinizle barışık olmalısınız, belki 1.70'e kadar uzayabilirsiniz...

    Ek olarak; Size süper bir haberim var, kendinize biraz bakarsanız asla bel ağrısı çekmeyeceksiniz ve 1.90 boyundaki birinden çok daha çevik olacaksınız...

    İyi tarafından bakmak lazım
  • 28-06-2015, 13:48:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    branş olarak hangisine gittiniz. Ben gitmeye çekiniyorum aslında boyun normal bir şey yok deyip geri göndermesinden. Siz kaç yaşınızda gittiniz
    KBB'ye gideceksin dostum. Ben 16 Yaşımda gitmiştim inan boyum çok kısaydı 3 senede toparlamıştım şuan yaşım 26 ve Tıp çok ilerledi biliyorsun. Normal standart boya göre biraz kısasın tedavi görmen için geç değil.
  • 28-06-2015, 13:56:20
    #25
    21 22 ye kadar uzarsın. Doğal Kal. ben bir ara 1.35 de kalmıştım lise 1 sonra birden 181 oldum 4 sene içinde sana tavsitem hormanal işleyisini bozma. He uzumadımı nolcak hocam sağlıklı ol yeter:

    Not: Tiroid bezlerinde bir srun ollduğunu düşünüyorsan yinede bir hastanede test yaptır. Uzman bir hoca yardımcı olur
  • 28-06-2015, 14:33:35
    #26
    SeoHizmetMerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KBB'ye gideceksin dostum. Ben 16 Yaşımda gitmiştim inan boyum çok kısaydı 3 senede toparlamıştım şuan yaşım 26 ve Tıp çok ilerledi biliyorsun. Normal standart boya göre biraz kısasın tedavi görmen için geç değil.
    Kbb mi bakıyor ortopedi diye biliyordum ama

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:33:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:33:03 --

    Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 22 ye kadar uzarsın. Doğal Kal. ben bir ara 1.35 de kalmıştım lise 1 sonra birden 181 oldum 4 sene içinde sana tavsitem hormanal işleyisini bozma. He uzumadımı nolcak hocam sağlıklı ol yeter:

    Not: Tiroid bezlerinde bir srun ollduğunu düşünüyorsan yinede bir hastanede test yaptır. Uzman bir hoca yardımcı olur
    Tiriod bezi için hangi doktora gitmem gerek
  • 28-06-2015, 14:34:24
    #27
    Üyeliği durduruldu
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kbb mi bakıyor ortopedi diye biliyordum ama

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:33:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:33:03 --



    Tiriod bezi için hangi doktora gitmem gerek

    Tiroid bezi boğazda Olduğu İçin KBB Bakıyor ben orda tedavi olmuştum.