KBB'ye gideceksin dostum. Ben 16 Yaşımda gitmiştim inan boyum çok kısaydı 3 senede toparlamıştım şuan yaşım 26 ve Tıp çok ilerledi biliyorsun. Normal standart boya göre biraz kısasın tedavi görmen için geç değil.
Kbb mi bakıyor

ortopedi diye biliyordum ama
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:33:35 -->-> Daha önceki mesaj 14:33:03 --
21 22 ye kadar uzarsın. Doğal Kal. ben bir ara 1.35 de kalmıştım lise 1 sonra birden 181 oldum 4 sene içinde sana tavsitem hormanal işleyisini bozma. He uzumadımı nolcak hocam sağlıklı ol yeter:
Not: Tiroid bezlerinde bir srun ollduğunu düşünüyorsan yinede bir hastanede test yaptır. Uzman bir hoca yardımcı olur
Tiriod bezi için hangi doktora gitmem gerek