SeoHizmetMerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum merhaba aynı hastalıktan zamanında bende çok çektim. Hastalık dememin sebebi benimki hastalık boyutundaydı. Ergenlik zamanımda benim boyum uzamıyordu, hatta hatta hiç uzamıyordu. Hemen doktora gidip tedavi oldum tabi farkedince.. Doktor bana tiroid bezlerimde sorun olduğunu, yavaş çalıştığını söyledi boy uzamamasının büyük nedi tiroid bezleridir kesinlikle hafife almamak gerek. 1 Yıl ilaç tedavisi gördüm ve şuan boyum 1.80'e yakın. Yaşın çok geçmiş değil ne kadar erken doktora gidersen o kadar faydadır sana.
branş olarak hangisine gittiniz. Ben gitmeye çekiniyorum aslında boyun normal bir şey yok deyip geri göndermesinden. Siz kaç yaşınızda gittiniz