branş olarak hangisine gittiniz. Ben gitmeye çekiniyorum aslında boyun normal bir şey yok deyip geri göndermesinden. Siz kaç yaşınızda gittiniz
KBB'ye gideceksin dostum. Ben 16 Yaşımda gitmiştim inan boyum çok kısaydı 3 senede toparlamıştım şuan yaşım 26 ve Tıp çok ilerledi biliyorsun. Normal standart boya göre biraz kısasın tedavi görmen için geç değil.