• 28-06-2015, 00:17:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bol bol güneş ışığından faydalan,Günlük düzenli olarak yarım litre kadar süt iç(bulabilirsen köy sütü),Mutlaka günde 2 yumurta ye,Balık ürünlerini mutlaka haftada 2,3 öğün tüket,Patetesi haşlayıp bol tereyağı ile karıştır.
    BU yazdıklarımdan en önemlisi bol güneş ışığı.Vücüdumuzun kendi kendine üretebildiği tek vitamin d vitamini(kemik gelişimi için gerekli vitamin) buda en çok güneş ışıgında var.Diğer yazdıklarım kalsiyum açısından en bol gıdalar.
    Yaşın Kemik büyümesi için geç kalınmış olsada yazdıklarımı düzenli olarak yaparsan mutlaka gelişme göstericeksin.
    Birde genetik olan tarafı var tabiki.Ailede boy ortalaması buralarda ise yapabilecek fazla bir şey yok.Özellikle babanızın.Çünkü % 80 civarı civarı baba tarafının özelliklerini taşıyacaksınız.
  • 28-06-2015, 00:19:16
    #11
    Bende yaş 17 boy 1.71 3 yıldır böyle aynen benimde kız arkadaşlarım benden uzun. Yapacak bir şey yok, her şeyi denedim uzamıyor.
  • 28-06-2015, 00:19:21
    #12
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.60 civarı onlar. Ben de doktorlar ilgilenmezler diye gitmiyorum. Normalde ortepedi doktorları mı bakıyor boy kısalığına?
    Ortopedistler bakıyor hocam isterseniz gidin daha doğru bilgi alırsınız ama dediğiniz gibi işinize yarayacak bir şey söyleyeceğini zannetmiyorum. Anne ve babanızda kısa ise genetik. Sizin boyunuzun uzunluğunu büyük ölçüde anne ve babanızdan aldığınız kromozomlar belirler yani doğduğunuzda boyunuzun ne kadar olacağı dnalarınız da gizlidir. Küçükken ki beslenmeniz ile bunu biraz yukarılara çekebilirdiniz ama 3 aşağı 5 yukarı yine aynı olurdu takılmayın çok fazla yapacak bir şey yok. Bende çok araştırdım zamanında en sonunda kabullendim üstelik babam ve annemde uzun boylu 8 aylık doğdum ben ondan kaynaklanıyormuş kemik yapım. 15 yaşındaki kız kardeşimin boyu benden daha uzun, erkek kardeşimin yanında çok kısa kalıyorum anlıyorum psikolojinizi ama yapacak bir şey yok dediğim gibi kabullenmeniz gerek.
  • 28-06-2015, 01:01:04
    #13
    TooCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol bol güneş ışığından faydalan,Günlük düzenli olarak yarım litre kadar süt iç(bulabilirsen köy sütü),Mutlaka günde 2 yumurta ye,Balık ürünlerini mutlaka haftada 2,3 öğün tüket,Patetesi haşlayıp bol tereyağı ile karıştır.
    BU yazdıklarımdan en önemlisi bol güneş ışığı.Vücüdumuzun kendi kendine üretebildiği tek vitamin d vitamini(kemik gelişimi için gerekli vitamin) buda en çok güneş ışıgında var.Diğer yazdıklarım kalsiyum açısından en bol gıdalar.
    Yaşın Kemik büyümesi için geç kalınmış olsada yazdıklarımı düzenli olarak yaparsan mutlaka gelişme göstericeksin.
    Birde genetik olan tarafı var tabiki.Ailede boy ortalaması buralarda ise yapabilecek fazla bir şey yok.Özellikle babanızın.Çünkü % 80 civarı civarı baba tarafının özelliklerini taşıyacaksınız.
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yaş 17 boy 1.71 3 yıldır böyle aynen benimde kız arkadaşlarım benden uzun. Yapacak bir şey yok, her şeyi denedim uzamıyor.
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortopedistler bakıyor hocam isterseniz gidin daha doğru bilgi alırsınız ama dediğiniz gibi işinize yarayacak bir şey söyleyeceğini zannetmiyorum. Anne ve babanızda kısa ise genetik. Sizin boyunuzun uzunluğunu büyük ölçüde anne ve babanızdan aldığınız kromozomlar belirler yani doğduğunuzda boyunuzun ne kadar olacağı dnalarınız da gizlidir. Küçükken ki beslenmeniz ile bunu biraz yukarılara çekebilirdiniz ama 3 aşağı 5 yukarı yine aynı olurdu takılmayın çok fazla yapacak bir şey yok. Bende çok araştırdım zamanında en sonunda kabullendim üstelik babam ve annemde uzun boylu 8 aylık doğdum ben ondan kaynaklanıyormuş kemik yapım. 15 yaşındaki kız kardeşimin boyu benden daha uzun, erkek kardeşimin yanında çok kısa kalıyorum anlıyorum psikolojinizi ama yapacak bir şey yok dediğim gibi kabullenmeniz gerek.

    Çok pardon ama affınıza sığınarak soruyorum aşırı derecede cinsel istek boy kısalığında etkili mi?
  • 28-06-2015, 01:06:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    dostum boy önemli değil, allah sağlık versin gerisi boş.. bendede 188 boy var ama sağlım yerimde ona bile çok şükürler olsun.. Kurban oldugum allahım herkese sağlık ihsan eylesin..
  • 28-06-2015, 01:27:39
    #15
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok pardon ama affınıza sığınarak soruyorum aşırı derecede cinsel istek boy kısalığında etkili mi?
    Hayır hocam o konu hakkında çok fazla yanlış görüş var sadece ergenliğe erken girenlerde olabileceği söylenmiş baktım da ama ben etkisi olabileceğini düşünmüyorum.
  • 28-06-2015, 02:45:30
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aslında yorum yapmayacaktım ama ilginç birşey var
    biriniz 1.67 diğeri 1.71 kız arkadaşlar benden uzun demiş
    ben 1.85 im benim arkadaşlar hep 1.65 altı neden böyle acaba?

    bi ara spor salonunda iken birisi hergün danino yedim boyum uzadı demişti
    denemekten zarar gelmez 2 sene yemiş 10-15 cm uzamış
  • 28-06-2015, 02:52:38
    #17
    Cinsellik testesron artışından dolayı boya etkisi vardır.
  • 28-06-2015, 05:20:08
    #18
    Merhaba öncelikle tüm yorumları okudum.

    17 yaşımı 30 haziranda dolduruyorum 18 imden gün alacağım. Boy takıntım benim de çoktur. 1.78 boyum var babam 1.75 annem 1.50 abim 1.73 amcam 1.77 büyükbabam ise 1.70 boyundalar. Babannem de 1.50 civarı falan işte. Babannemin tarafı çok uzun, büyükbabamın tarafının hepsi 1.70 ben boy için çok çalıştım 16 yaşımdan bu yana normal beslenirdim.

    16 yaşımdan beri günlük olmasa da 2 günde 1 barfiks çekerim antreman yaparım zıplarım basketbol oynarım sürekli. Hafif güneşte olsa balkonda uzanırım güneşin altında vücudumun beslenmesi amacıyla. Gece erken uyurum tabi ramazandan dolayı uyumuyorum sabaha kadar ama ramazan bitsin gece 12 de yataktayım kesin. Ters sallanma işini yapmadım yapmayı düşünüyorum ama spor salonlarında olduğundan olmuyor işte

    Ayrıca arkadaşın biri danino yedim uzamıştı dedi güvenilir tanıdık bi doktor demişti önceden bana daninonun içinde değişik bi hayvanın kemiklerinin suyu yer alıyormuş bu yüzden aşırı boy uzatıyormuş. Fakat işin ilginç tarafı ileride alzaymır(okunuşuyla yazdım alzheimer gibi bir şeydi) unutkanlık hastalığı yani ve zeka geriliği olma şansını arttırıyormuş. Bu yüzden kullanmamamızı söylemişti bize.

    Ayrıca ben 16 yaşında ergenliğe girdim bu yüzden aileden uzunum hep.
    Ergenliğe ne kadar geç girersen o kadar boyun uzun olur, çok erken girmişsen barfiks ve arka bacak esnetmeleri tek şansın gibi duruyor.