TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.60 civarı onlar. Ben de doktorlar ilgilenmezler diye gitmiyorum. Normalde ortepedi doktorları mı bakıyor boy kısalığına?
Ortopedistler bakıyor hocam isterseniz gidin daha doğru bilgi alırsınız ama dediğiniz gibi işinize yarayacak bir şey söyleyeceğini zannetmiyorum. Anne ve babanızda kısa ise genetik. Sizin boyunuzun uzunluğunu büyük ölçüde anne ve babanızdan aldığınız kromozomlar belirler yani doğduğunuzda boyunuzun ne kadar olacağı dnalarınız da gizlidir. Küçükken ki beslenmeniz ile bunu biraz yukarılara çekebilirdiniz ama 3 aşağı 5 yukarı yine aynı olurdu takılmayın çok fazla yapacak bir şey yok. Bende çok araştırdım zamanında en sonunda kabullendim üstelik babam ve annemde uzun boylu 8 aylık doğdum ben ondan kaynaklanıyormuş kemik yapım. 15 yaşındaki kız kardeşimin boyu benden daha uzun, erkek kardeşimin yanında çok kısa kalıyorum anlıyorum psikolojinizi ama yapacak bir şey yok dediğim gibi kabullenmeniz gerek.