Merhaba dostlar,
Şu an Güney Kore'de değişim öğrencisiyim. 27 Haziran'da Türkiye'ye dönüş biletim var ancak buradaki özel bir dil kursundan yaz kamplarında İngilizce öğretmemi istediler. Bu arada bölümüm İngiliz dili ve edebiyatı son sınıf öğrencisiyim. Daha doğrusu şu an mezun durumdayım. Yaz için burada kalıp kalmama arasında karar vermekte çok zorlanıyorum. Bir yanım dön derken diğer tarafım kal diyor.
Çalışma şartları haftada sadece 4 saat ders vereceğim part time olarak ve aylık 500 dolar civarı para verecekler.
Siz olsanız ne yapardınız? Kafam öylesine karıştı ki...
Karar veremiyorum.. Fikir verecek arkadaşlar?
12
●614
- 18-06-2015, 07:15:43
- 18-06-2015, 11:45:26Ben dönerdim, maddi durumunu bilmiyorum fakat 500 dolar için memleketimi, yemeklerini, insanlarını eş değer tutmam. Hele ailem varsa türkiyede..CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2015, 14:55:45o fırsat bende olsa gelmem.
çalışır işime gucüme bakarım.
yılda 1 gelır ailemi gorup giderim - 19-06-2015, 11:10:42çok sevdiğin seni çok seven minik kardeşlerin varsa veya yeğenlerin varsa gel. onları üzme. onlar için değer
ama benim gibi yaşlılar ordusu ise ailen o zaman yaşlılar gurbete de yol gözlemeye de alışkındır. o zaman kal - 20-06-2015, 19:20:04Bi yönden haklısınız ancak mezun olduğum için CV'de bir kaç yurt dışı tecrübesinin iş yapacağını düşünüyorum.ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdilik sadece yaz işi ama uzayabilir de.erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdilik sadece yaz mevsimi için part-time bir iş ancak uzama ihtimali de var.unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet 3 tane yeğenim vareticaretuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O açıdan bakınca gerçekten dönülesi ama böyle bir fırsat geçer mi elime bilmiyorum.
Gelsen ne olacak kalsan ne olacak canının istediğini yap.