• 18-06-2015, 07:15:43
    #1
    Merhaba dostlar,

    Şu an Güney Kore'de değişim öğrencisiyim. 27 Haziran'da Türkiye'ye dönüş biletim var ancak buradaki özel bir dil kursundan yaz kamplarında İngilizce öğretmemi istediler. Bu arada bölümüm İngiliz dili ve edebiyatı son sınıf öğrencisiyim. Daha doğrusu şu an mezun durumdayım. Yaz için burada kalıp kalmama arasında karar vermekte çok zorlanıyorum. Bir yanım dön derken diğer tarafım kal diyor.

    Çalışma şartları haftada sadece 4 saat ders vereceğim part time olarak ve aylık 500 dolar civarı para verecekler.

    Siz olsanız ne yapardınız? Kafam öylesine karıştı ki...
  • 18-06-2015, 07:30:12
    #2
    Haftada 4 saat ders için çok iyi para.Ben olsam kalırım.
  • 18-06-2015, 10:02:12
    #3
    Sanki memleketi kurtaracaksın sorduğun soruya bak Gelsen ne olacak kalsan ne olacak canının istediğini yap.
  • 18-06-2015, 10:07:35
    #4
    çok iyi para kal
  • 18-06-2015, 11:45:26
    #5
    CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar,

    Şu an Güney Kore'de değişim öğrencisiyim. 27 Haziran'da Türkiye'ye dönüş biletim var ancak buradaki özel bir dil kursundan yaz kamplarında İngilizce öğretmemi istediler. Bu arada bölümüm İngiliz dili ve edebiyatı son sınıf öğrencisiyim. Daha doğrusu şu an mezun durumdayım. Yaz için burada kalıp kalmama arasında karar vermekte çok zorlanıyorum. Bir yanım dön derken diğer tarafım kal diyor.

    Çalışma şartları haftada sadece 4 saat ders vereceğim part time olarak ve aylık 500 dolar civarı para verecekler.

    Siz olsanız ne yapardınız? Kafam öylesine karıştı ki...
    Ben dönerdim, maddi durumunu bilmiyorum fakat 500 dolar için memleketimi, yemeklerini, insanlarını eş değer tutmam. Hele ailem varsa türkiyede..
  • 18-06-2015, 14:55:45
    #6
    o fırsat bende olsa gelmem.

    çalışır işime gucüme bakarım.

    yılda 1 gelır ailemi gorup giderim
  • 19-06-2015, 02:01:39
    #7
    Kariyerin için uzun süre kalman yararlı olacaktır.
  • 19-06-2015, 11:10:42
    #8
    çok sevdiğin seni çok seven minik kardeşlerin varsa veya yeğenlerin varsa gel. onları üzme. onlar için değer
    ama benim gibi yaşlılar ordusu ise ailen o zaman yaşlılar gurbete de yol gözlemeye de alışkındır. o zaman kal
  • 20-06-2015, 19:20:04
    #9
    ScrolLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben dönerdim, maddi durumunu bilmiyorum fakat 500 dolar için memleketimi, yemeklerini, insanlarını eş değer tutmam. Hele ailem varsa türkiyede..
    Bi yönden haklısınız ancak mezun olduğum için CV'de bir kaç yurt dışı tecrübesinin iş yapacağını düşünüyorum.

    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o fırsat bende olsa gelmem.

    çalışır işime gucüme bakarım.

    yılda 1 gelır ailemi gorup giderim
    Şimdilik sadece yaz işi ama uzayabilir de.

    unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kariyerin için uzun süre kalman yararlı olacaktır.
    Şimdilik sadece yaz mevsimi için part-time bir iş ancak uzama ihtimali de var.

    eticaretuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sevdiğin seni çok seven minik kardeşlerin varsa veya yeğenlerin varsa gel. onları üzme. onlar için değer
    ama benim gibi yaşlılar ordusu ise ailen o zaman yaşlılar gurbete de yol gözlemeye de alışkındır. o zaman kal
    Evet 3 tane yeğenim var O açıdan bakınca gerçekten dönülesi ama böyle bir fırsat geçer mi elime bilmiyorum.