Ben dönerdim, maddi durumunu bilmiyorum fakat 500 dolar için memleketimi, yemeklerini, insanlarını eş değer tutmam. Hele ailem varsa türkiyede..
Bi yönden haklısınız ancak mezun olduğum için CV'de bir kaç yurt dışı tecrübesinin iş yapacağını düşünüyorum.
o fırsat bende olsa gelmem.
çalışır işime gucüme bakarım.
yılda 1 gelır ailemi gorup giderim
Şimdilik sadece yaz işi ama uzayabilir de.
Kariyerin için uzun süre kalman yararlı olacaktır.
Şimdilik sadece yaz mevsimi için part-time bir iş ancak uzama ihtimali de var.
çok sevdiğin seni çok seven minik kardeşlerin varsa veya yeğenlerin varsa gel. onları üzme. onlar için değer
ama benim gibi yaşlılar ordusu ise ailen o zaman yaşlılar gurbete de yol gözlemeye de alışkındır. o zaman kal
Evet 3 tane yeğenim var

O açıdan bakınca gerçekten dönülesi ama böyle bir fırsat geçer mi elime bilmiyorum.