• 20-06-2015, 20:21:06
    #10
    Ben olsam kalırdım, sonuçta sayılı gün, elde edeceğin tecrübe her şeye değerdir.
  • 20-06-2015, 22:35:11
    #11
    Aynı işi Türkiyede de yapabilirsiniz. daha fazla emek verirsiniz ama değer.
  • 20-06-2015, 23:27:49
    #12
    Gelme mümkün olduğunca kal derim. Kore güzel ülke

    Samsung Galaxy Note 2 telefonumdan Tapatalk Pro ile gönderildi.
  • 21-06-2015, 10:30:56
    #13
    Yurtdışı iş tecrübesini CV'ne ekleyeceksin bence kal