Karar veremiyorum.. Fikir verecek arkadaşlar? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Karar veremiyorum.. Fikir verecek arkadaşlar?
12
●
614
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Karar veremiyorum.. Fikir verecek arkadaşlar?
1
2
20-06-2015, 20:21:06
#10
Tonks
Ben olsam kalırdım, sonuçta sayılı gün, elde edeceğin tecrübe her şeye değerdir.
20-06-2015, 22:35:11
#11
BLev
Aynı işi Türkiyede de yapabilirsiniz. daha fazla emek verirsiniz ama değer.
20-06-2015, 23:27:49
#12
AliYucel
Gelme mümkün olduğunca kal derim. Kore güzel ülke
Samsung Galaxy Note 2 telefonumdan Tapatalk Pro ile gönderildi.
21-06-2015, 10:30:56
#13
TCM
Yurtdışı iş tecrübesini CV'ne ekleyeceksin bence kal
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler