CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar,

Şu an Güney Kore'de değişim öğrencisiyim. 27 Haziran'da Türkiye'ye dönüş biletim var ancak buradaki özel bir dil kursundan yaz kamplarında İngilizce öğretmemi istediler. Bu arada bölümüm İngiliz dili ve edebiyatı son sınıf öğrencisiyim. Daha doğrusu şu an mezun durumdayım. Yaz için burada kalıp kalmama arasında karar vermekte çok zorlanıyorum. Bir yanım dön derken diğer tarafım kal diyor.

Çalışma şartları haftada sadece 4 saat ders vereceğim part time olarak ve aylık 500 dolar civarı para verecekler.

Siz olsanız ne yapardınız? Kafam öylesine karıştı ki...
Ben dönerdim, maddi durumunu bilmiyorum fakat 500 dolar için memleketimi, yemeklerini, insanlarını eş değer tutmam. Hele ailem varsa türkiyede..