ByZaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Bilgisayarı almalımıyırm arkadaşlar bir bakın.
23
●1.290
- 12-06-2015, 16:45:05hocam merhabalar, ürün geldimiCougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende almayı düşünüyorum o yüzden yorumlarınız çok önemli . - 17-06-2015, 01:39:45Geldi hocam perşembe günü geldi foruma kaç gündür girmem yazamadım ürün beklediğim gibi performans açısından mükemmel kasası çok sağlam yani bu paraya alınabilecek en iyi cihaz diyebilirim sormak istediğin varsa sorabilirsin ben beğendimByZaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca bir arkadaş sormuş ürünü grafik tasarım amaçlı kullanıyorum hernekadar gaming platform olsada.
eksi olarak kasa mat elim biraz nemli olsa kasada siyah izler kalıyor
birde usb portu 4 yazıyor ama 3 adet bunu arayıp soracağım hafta sonu şuan izindeyim ilgilenemedim. edit e-sata portu ile 4 adet usb 3.0 bulunmaktadır. - 17-06-2015, 02:54:15Arkadaşlar bende masaüstü toplamak istiyorum.
Ramazan geldi GTA 5'ide oynayabileceğim birşey istiyorum.
Ayrıca grafik tasarım işi yapıyorum.
http://prntscr.com/7htxlr
Bir video önerisiyle şunu topladm.
Dış kasa sorunum kaldı. Acaba SSD'yi 240 yerine 120'lik alıp güç kaynağını iptal mi etmeliyim?
Monitörüm var.
1 TB HDD mevcut elimde.
http://www.hplcomputers.co.za/produc...roducts_id/153
Bu kasada mevcut elimde fakat fanları çalışmıyor ve usb girişlerine kola döküldü
