• 09-06-2015, 11:48:05
    #19
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    ByZaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar çıktı diye o kadar yükselmiştir.

    bu arada geldimi leptop ? geldiyse ilk incelemelerini ögrenebilirmiyim
    Yok hocam dün sipariş verdim ödemeyi geçtim henüz sipariş durumu hazırlanıyor aşamasında sanırım perşembe gününe ancak elimde olur gelince görüşlerimi yazarım buraya.
  • 09-06-2015, 12:28:54
    #20
    bilgisayarı ne amaçla alacaksınız
  • 10-06-2015, 16:29:09
    #21
    Arkadaşlar bana da 1K-1.5K arası laptop önerir misiniz? Birkaç güne alacağız. Ofis için alınacak mailler vs kontrol edilecek ama sağlam bir şey olsun diyoruz yine de en azından.
  • 12-06-2015, 16:45:05
    #22
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam dün sipariş verdim ödemeyi geçtim henüz sipariş durumu hazırlanıyor aşamasında sanırım perşembe gününe ancak elimde olur gelince görüşlerimi yazarım buraya.
    hocam merhabalar, ürün geldimi

    bende almayı düşünüyorum o yüzden yorumlarınız çok önemli .
  • 17-06-2015, 01:39:45
    #23
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    ByZaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhabalar, ürün geldimi

    bende almayı düşünüyorum o yüzden yorumlarınız çok önemli .
    Geldi hocam perşembe günü geldi foruma kaç gündür girmem yazamadım ürün beklediğim gibi performans açısından mükemmel kasası çok sağlam yani bu paraya alınabilecek en iyi cihaz diyebilirim sormak istediğin varsa sorabilirsin ben beğendim
    ayrıca bir arkadaş sormuş ürünü grafik tasarım amaçlı kullanıyorum hernekadar gaming platform olsada.

    eksi olarak kasa mat elim biraz nemli olsa kasada siyah izler kalıyor
    birde usb portu 4 yazıyor ama 3 adet bunu arayıp soracağım hafta sonu şuan izindeyim ilgilenemedim. edit e-sata portu ile 4 adet usb 3.0 bulunmaktadır.
  • 17-06-2015, 02:54:15
    #24
    Arkadaşlar bende masaüstü toplamak istiyorum.

    Ramazan geldi GTA 5'ide oynayabileceğim birşey istiyorum.
    Ayrıca grafik tasarım işi yapıyorum.

    http://prntscr.com/7htxlr

    Bir video önerisiyle şunu topladm.
    Dış kasa sorunum kaldı. Acaba SSD'yi 240 yerine 120'lik alıp güç kaynağını iptal mi etmeliyim?

    Monitörüm var.
    1 TB HDD mevcut elimde.

    http://www.hplcomputers.co.za/produc...roducts_id/153

    Bu kasada mevcut elimde fakat fanları çalışmıyor ve usb girişlerine kola döküldü