Arkadaşlar bende masaüstü toplamak istiyorum.

Ramazan geldi GTA 5'ide oynayabileceğim birşey istiyorum.
Ayrıca grafik tasarım işi yapıyorum.

http://prntscr.com/7htxlr

Bir video önerisiyle şunu topladm.
Dış kasa sorunum kaldı. Acaba SSD'yi 240 yerine 120'lik alıp güç kaynağını iptal mi etmeliyim?

Monitörüm var.
1 TB HDD mevcut elimde.

http://www.hplcomputers.co.za/produc...roducts_id/153

Bu kasada mevcut elimde fakat fanları çalışmıyor ve usb girişlerine kola döküldü