CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam dün sipariş verdim ödemeyi geçtim henüz sipariş durumu hazırlanıyor aşamasında sanırım perşembe gününe ancak elimde olur gelince görüşlerimi yazarım buraya.
hocam merhabalar, ürün geldimi

bende almayı düşünüyorum o yüzden yorumlarınız çok önemli .