ByZaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam merhabalar, ürün geldimi

bende almayı düşünüyorum o yüzden yorumlarınız çok önemli .
Geldi hocam perşembe günü geldi foruma kaç gündür girmem yazamadım ürün beklediğim gibi performans açısından mükemmel kasası çok sağlam yani bu paraya alınabilecek en iyi cihaz diyebilirim sormak istediğin varsa sorabilirsin ben beğendim
ayrıca bir arkadaş sormuş ürünü grafik tasarım amaçlı kullanıyorum hernekadar gaming platform olsada.

eksi olarak kasa mat elim biraz nemli olsa kasada siyah izler kalıyor
birde usb portu 4 yazıyor ama 3 adet bunu arayıp soracağım hafta sonu şuan izindeyim ilgilenemedim. edit e-sata portu ile 4 adet usb 3.0 bulunmaktadır.