Şöyle bir yazı buldum sırasıyla bunları yapıcam doğrumudur?
Alıntı
10
●1.539
Edevletten indirdim verileceği kurumu boş bıraktım konusuda ehliyet. Sıkıntı çıkmaz sanırım.
Randevuların hepsi dolu birde bunla uğraşıcaz şimdi
tembellikten hep bunlar. Dosyamda olmasına rağmen yeniden adli sicil kaydı ve sağlık raporu çıkardım. Vergi dairesine parayı yatırdım. Makbuzu da dosyaya ekleyip emniyete gittim. Parmak izini verip trafik şubeye geçtim. 119 tl verdim. Ertesi sabah gidip ehliyeti aldım. O da düne tekabül ediyor. Benim gibi tembel olmayın. Varsa geçmişe ait dosyanız gidip alın sürücü kursundan. Adımlar da buydu işte. Dandik bir plastikle kaplı ehliyeti aldık da noldu orası tartışılır
)) Çok dandik yaa. Daha kaliteli olamaz mıydı
iyi ki de gitmişim zamanında. Artık çok zor diyollaa 