• 07-05-2015, 19:49:20
    #1
    Çok şükür bugün ehliyet sertifikamı kurstan aldım. Kurs hocam buna kan grubu kartı ekle birde vergiyi yatırıp emniyete gideceksin dedi. Kan grubu basitte vergi ödeme ve ondan sonraki süreç tam olarak nasıl işliyor?

    Şöyle bir yazı buldum sırasıyla bunları yapıcam doğrumudur?
    Alıntı
    1- Kursumuzdan Sürücü Sertifikasını alınız. (İçinden herhangi bir evrak kesinlikle almayın / atmayın. Sürücü sertifikası kaybedilirse gazete ilanı verilerek zayi işlemi yapılması gerekecektir ve ek ücretlere tabidir)

    2- Trafikten (İstanbul veya tüm yurtiçinde herhangi bir trafik ehliyet bürosundan alabilirsiniz) Ehliyet Randevusu Alınız.
    Ehliyet randevusu almak İçin Tıklayınız.

    3- Ehliyet harç ücretlerini, Trafik büroya gitmeden bankaya yatırınız (Halkbank'ın tüm şubelerine T.C Kimlik No, isim ve ehliyet sınıfı belirterek yatırabilirsiniz)

    2015 Yılı Ehliyet Harç Tutarları
    A1-A2-F-H Snıfı Ehliyetler: 126.74 TL
    B Sınıfı Ehliyet : 381 TL
    C D E ve G Sınıfı Ehliyetler: 636.66 TL

    Ehliyet Kart Ücret: 119 TL (Trafik büroda ödenecek)

    Birden fazla sınıf sertifikanız var ise her biri için ayrı, ayrı harç yatırınız.


    Not:
    Şubeye gittiğinizde N.cüzdanı ile varsa ehliyetinizin aslı yanınızda olsun.
    Dosyanızın içinde diğer eklerle birlikt 3 adet (aynı) vesikalık fotoğraf olduğundan emin olun.
    Öğrenim belgenizin kursumuz tarafından onaylanmış fotokopisi dosyanızın içinde kalacak. Ayrıca öğrenim belgenizin aslı ya da noter tastikli (ıslak mühürlü) sureti yanızında olsun istendiğinde ibraz edecek ve tekrar alacaksınız.

    Bayanların, kızlık soyadı ile öğrenim belgesinde yazan soy isimleri farklı ise evlilik cüzdanı fotokopileri de ehliyet dosyasında bulunacaktır. Ayrıca, aslının da gerektiğinde ibraz için yanlarında olması gerekebilir.

    Randevu saatininden 30 dakika önce şubede olunuz.
    1 yıl içinde trafik şubeden ehliyete dönüşmeyen dosyanızda, sabıka kaydı ve sürücü sağlık raporunun süresi dolacağından eskisi atılmadan yenileri alıp dosyaya ilave ederek başvurunuz.
  • 07-05-2015, 19:57:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vergiyi ödedikten sonra makbuz ile kan grubu kartını kursu aldıgın yerin verdiği dosyanın içine koyup emmiyete götüreceksin. sabah erkenden git 17.00 gibi ehliyetin hazır olur.

    hayırlı olsun
  • 07-05-2015, 20:08:54
    #3
    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergiyi ödedikten sonra makbuz ile kan grubu kartını kursu aldıgın yerin verdiği dosyanın içine koyup emmiyete götüreceksin. sabah erkenden git 17.00 gibi ehliyetin hazır olur.

    hayırlı olsun
    Sağol biraz bakındımda adli sicil kaydıda istiyorlarmış kurs benden istememişti birde onu çıkartıcaz sanırım Edevletten indirdim verileceği kurumu boş bıraktım konusuda ehliyet. Sıkıntı çıkmaz sanırım. Randevuların hepsi dolu birde bunla uğraşıcaz şimdi

    Birde harçlar artık maliyeye yatırılıyor gibi yorumlar var nette. Nereye yatırıcam ben bu harcı şimdi
  • 07-05-2015, 20:45:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol biraz bakındımda adli sicil kaydıda istiyorlarmış kurs benden istememişti birde onu çıkartıcaz sanırım Edevletten indirdim verileceği kurumu boş bıraktım konusuda ehliyet. Sıkıntı çıkmaz sanırım. Randevuların hepsi dolu birde bunla uğraşıcaz şimdi

    Birde harçlar artık maliyeye yatırılıyor gibi yorumlar var nette. Nereye yatırıcam ben bu harcı şimdi
    Allah alalh yeni mi çıktı o sicil olayı. ben de istenmemişti ( 3 ay önce aldım )

    Direksiyon sınavınıda tamamladıktan sonra ziraate 380tl yada 280tl tam hatırlamıyorum, yatırdıktan sonra direkt evrakları götürmüştüm emniyete. o kadar. başka birşey gerekmemişti
  • 07-05-2015, 21:04:07
    #5
    Ben de 2010 yılında sertifikayı almıştım, ama ehliyeti daha dün çıkarttım tembellikten hep bunlar. Dosyamda olmasına rağmen yeniden adli sicil kaydı ve sağlık raporu çıkardım. Vergi dairesine parayı yatırdım. Makbuzu da dosyaya ekleyip emniyete gittim. Parmak izini verip trafik şubeye geçtim. 119 tl verdim. Ertesi sabah gidip ehliyeti aldım. O da düne tekabül ediyor. Benim gibi tembel olmayın. Varsa geçmişe ait dosyanız gidip alın sürücü kursundan. Adımlar da buydu işte. Dandik bir plastikle kaplı ehliyeti aldık da noldu orası tartışılır )) Çok dandik yaa. Daha kaliteli olamaz mıydı
  • 08-05-2015, 10:12:04
    #6
    Randevumuda aldım az önce 1 saattir siteyi yenilemekten yoruldum Sanırım aya çıkmak burdan randevu almaktan daha basit.
  • 08-05-2015, 13:57:33
    #7
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 2010 yılında sertifikayı almıştım, ama ehliyeti daha dün çıkarttım tembellikten hep bunlar. Dosyamda olmasına rağmen yeniden adli sicil kaydı ve sağlık raporu çıkardım. Vergi dairesine parayı yatırdım. Makbuzu da dosyaya ekleyip emniyete gittim. Parmak izini verip trafik şubeye geçtim. 119 tl verdim. Ertesi sabah gidip ehliyeti aldım. O da düne tekabül ediyor. Benim gibi tembel olmayın. Varsa geçmişe ait dosyanız gidip alın sürücü kursundan. Adımlar da buydu işte. Dandik bir plastikle kaplı ehliyeti aldık da noldu orası tartışılır )) Çok dandik yaa. Daha kaliteli olamaz mıydı
    1 veya 2 yıl içinde sertifika yanmıyor mu nasıl 2010 daki ehliyeti aldınız ben mi yanlış biliyorum acaba
  • 08-05-2015, 14:49:12
    #8
    Yok, yanmıyormuş. Bu ayın sonuna kadar müddet var. Bu ay sonunda yanacak diyorlar. Ben de aldım işte 2010 yılında gitmiştim kursa iyi ki de gitmişim zamanında. Artık çok zor diyollaa



    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 veya 2 yıl içinde sertifika yanmıyor mu nasıl 2010 daki ehliyeti aldınız ben mi yanlış biliyorum acaba
  • 08-05-2015, 18:25:42
    #9
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 2010 yılında sertifikayı almıştım, ama ehliyeti daha dün çıkarttım tembellikten hep bunlar. Dosyamda olmasına rağmen yeniden adli sicil kaydı ve sağlık raporu çıkardım. Vergi dairesine parayı yatırdım. Makbuzu da dosyaya ekleyip emniyete gittim. Parmak izini verip trafik şubeye geçtim. 119 tl verdim. Ertesi sabah gidip ehliyeti aldım. O da düne tekabül ediyor. Benim gibi tembel olmayın. Varsa geçmişe ait dosyanız gidip alın sürücü kursundan. Adımlar da buydu işte. Dandik bir plastikle kaplı ehliyeti aldık da noldu orası tartışılır )) Çok dandik yaa. Daha kaliteli olamaz mıydı
    Vergi dairesine bugün parayı yatırdım, dekontta 9065 trafik harç yazıyor.