NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergiyi ödedikten sonra makbuz ile kan grubu kartını kursu aldıgın yerin verdiği dosyanın içine koyup emmiyete götüreceksin. sabah erkenden git 17.00 gibi ehliyetin hazır olur.

hayırlı olsun
Sağol biraz bakındımda adli sicil kaydıda istiyorlarmış kurs benden istememişti birde onu çıkartıcaz sanırım Edevletten indirdim verileceği kurumu boş bıraktım konusuda ehliyet. Sıkıntı çıkmaz sanırım. Randevuların hepsi dolu birde bunla uğraşıcaz şimdi

Birde harçlar artık maliyeye yatırılıyor gibi yorumlar var nette. Nereye yatırıcam ben bu harcı şimdi