Yok, yanmıyormuş. Bu ayın sonuna kadar müddet var. Bu ay sonunda yanacak diyorlar. Ben de aldım işte 2010 yılında gitmiştim kursa iyi ki de gitmişim zamanında. Artık çok zor diyollaa



Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 veya 2 yıl içinde sertifika yanmıyor mu nasıl 2010 daki ehliyeti aldınız ben mi yanlış biliyorum acaba