Yok, yanmıyormuş. Bu ayın sonuna kadar müddet var. Bu ay sonunda yanacak diyorlar. Ben de aldım işte 2010 yılında gitmiştim kursa

iyi ki de gitmişim zamanında. Artık çok zor diyollaa
1 veya 2 yıl içinde sertifika yanmıyor mu nasıl 2010 daki ehliyeti aldınız ben mi yanlış biliyorum acaba