Ben de 2010 yılında sertifikayı almıştım, ama ehliyeti daha dün çıkarttım

tembellikten hep bunlar. Dosyamda olmasına rağmen yeniden adli sicil kaydı ve sağlık raporu çıkardım. Vergi dairesine parayı yatırdım. Makbuzu da dosyaya ekleyip emniyete gittim. Parmak izini verip trafik şubeye geçtim. 119 tl verdim. Ertesi sabah gidip ehliyeti aldım. O da düne tekabül ediyor. Benim gibi tembel olmayın. Varsa geçmişe ait dosyanız gidip alın sürücü kursundan. Adımlar da buydu işte. Dandik bir plastikle kaplı ehliyeti aldık da noldu orası tartışılır

)) Çok dandik yaa. Daha kaliteli olamaz mıydı
Vergi dairesine bugün parayı yatırdım, dekontta
9065 trafik harç yazıyor.