• 05-05-2015, 22:16:53
    #1
    Evet sevgili r10 kardeşlerim. Risk sizin için ne ifade ediyor.
    Hayatınızda en büyük riski dediğiniz nokta hangisi oldu.
    Risk almak bana göre arkası görünmeyen bir duvar. O duvarı yıkıp ta geçebilirim. Bir merdiven ile üstünden atlayıp da geçebilirim. O duvar asildiginda geriye o duvarı yıkarken keşke yikmasaydim diyebilmek mi yoksa iyiki o duvarı aşıp yıkıp geçtim demek riskini alabilmektir.
  • 05-05-2015, 22:30:01
    #2
    Gerçekten riske giren bir insan, keşke kelimesini unutmuş insandır. Ne başında nede sonunda keşke der, onun dışındakileri riskten saymaya gerek yok.
  • 05-05-2015, 22:53:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yaşam tarzım...
  • 05-05-2015, 22:54:42
    #4
    Giden paranın gelmemesi
  • 05-05-2015, 23:14:45
    #5
    Tıp bıraktım, üniversite sınavına çalıştım.

    Sonuç olarak tıpa girerkenki derecemi geçtim.
  • 06-05-2015, 00:20:59
    #6
    Yeni siteye footer almak
  • 06-05-2015, 00:34:47
    #7
    risk = yüksek lisansı eğitimine devam etmeme kararı almam
  • 06-05-2015, 00:44:01
    #8
    Bazen kazanmak icin risk almak lazim

    Casper_VIA_V5 cihazımdan gönderildi
  • 06-05-2015, 09:01:27
    #9
    Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıp bıraktım, üniversite sınavına çalıştım.

    Sonuç olarak tıpa girerkenki derecemi geçtim.

    peki şimdi ne okumayı düşünüyorsunuz