• 06-05-2015, 10:08:14
    #10
    Bu ülkede riskin ne olduğunu pek bilen yoktur, cahillik ile riski birbirine karıştırıyoruz. Kar zarar oranını hesaplamadan riske girilmez, ama genelde gördüğüm sanki kayıp edecek bir şeyimiz yokmuş gibisine her türlü riske giriyoruz. Ağrımayan başımıza dert açıyoruz. Cebimizde ki son parayı iddaya yatırıp riske giriyoruz, kredi çekip riske giriyoruz. Gereksiz yere çok fazla şansımızı zorluyoruz. Atın ölümü arpadan olsun diyerek riske giriyoruz. Sonuç ne oluyor, genelde hüsran ile bitiyor. Hırsızlar bile bir risk alıyorlar, yakalanma uğruna hapis uğruna çalıyorlar. Ama bilmiyorlar ki aldıkları risk katiyen kar getirmez.
  • 06-05-2015, 13:03:10
    #11
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede riskin ne olduğunu pek bilen yoktur, cahillik ile riski birbirine karıştırıyoruz. Kar zarar oranını hesaplamadan riske girilmez, ama genelde gördüğüm sanki kayıp edecek bir şeyimiz yokmuş gibisine her türlü riske giriyoruz. Ağrımayan başımıza dert açıyoruz. Cebimizde ki son parayı iddaya yatırıp riske giriyoruz, kredi çekip riske giriyoruz. Gereksiz yere çok fazla şansımızı zorluyoruz. Atın ölümü arpadan olsun diyerek riske giriyoruz. Sonuç ne oluyor, genelde hüsran ile bitiyor. Hırsızlar bile bir risk alıyorlar, yakalanma uğruna hapis uğruna çalıyorlar. Ama bilmiyorlar ki aldıkları risk katiyen kar getirmez.
    Aldıkları risk kar getirmez diyorsunuz.
    Peki bir sorum olacak yeni bir ürün çıkıyor piyasaya ve ürünün üreticileri yüksek fiyattan satalım ürünleri diyerek pazara ürünleri sürüyor fakat yöresel olarak ve kent yapısı olarak ürünün satın alınma durumu olmuyor fakat ucuza maledilen ürünü makul bir fiyattan verseler durum nasıl olurdu
  • 06-05-2015, 18:45:20
    #12
    Sınavlara çalışmadan girmek
  • 06-05-2015, 19:22:06
    #13
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki şimdi ne okumayı düşünüyorsunuz
    Kazandım zaten, daha yüksek bir derece yaptım dedim ya, bilgisayar mühendisliği okuyorum şuan.
  • 06-05-2015, 19:28:55
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aşık olmak
  • 07-05-2015, 00:18:20
    #15
    Ticaret = Risk
    Risk alabilmek bir kabiliyettir. Mantıklı riskler tabiki. Bir çok kere risk alıyorum. Geçen hafta 2 büyük risk aldım (Kumar vs. değil) ancak bugün bir risk almam teklif edildi ve reddettim. Riskin durumuna göre değişir. Körü körüne risk alınmaz.
    Risk alabiliyorsanız ticaret yaparsınız. Alamıyorsanız bir yerde çalışırsınız...
  • 07-05-2015, 14:55:51
    #16
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret = Risk
    Risk alabilmek bir kabiliyettir. Mantıklı riskler tabiki. Bir çok kere risk alıyorum. Geçen hafta 2 büyük risk aldım (Kumar vs. değil) ancak bugün bir risk almam teklif edildi ve reddettim. Riskin durumuna göre değişir. Körü körüne risk alınmaz.
    Risk alabiliyorsanız ticaret yaparsınız. Alamıyorsanız bir yerde çalışırsınız...
    Kardeşim bu yorumunla bana bize bir nebze bilgi verdiğiniz için teşekkürler ve diğer yorum yapan arkadaşlarım veyapacak arkadaşları beklıyorum
  • 07-05-2015, 15:05:55
    #17
    Kıbrıs'ta 3. yılım casinolarda çok risk budur dediğim oldu sonuç olarak çoğunluk hüsran
  • 07-05-2015, 15:09:03
    #18
    Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandım zaten, daha yüksek bir derece yaptım dedim ya, bilgisayar mühendisliği okuyorum şuan.
    Keşke yapmasaydın mübarek.