Bu ülkede riskin ne olduğunu pek bilen yoktur, cahillik ile riski birbirine karıştırıyoruz. Kar zarar oranını hesaplamadan riske girilmez, ama genelde gördüğüm sanki kayıp edecek bir şeyimiz yokmuş gibisine her türlü riske giriyoruz. Ağrımayan başımıza dert açıyoruz. Cebimizde ki son parayı iddaya yatırıp riske giriyoruz, kredi çekip riske giriyoruz. Gereksiz yere çok fazla şansımızı zorluyoruz. Atın ölümü arpadan olsun diyerek riske giriyoruz. Sonuç ne oluyor, genelde hüsran ile bitiyor. Hırsızlar bile bir risk alıyorlar, yakalanma uğruna hapis uğruna çalıyorlar. Ama bilmiyorlar ki aldıkları risk katiyen kar getirmez.
Aldıkları risk kar getirmez diyorsunuz.
Peki bir sorum olacak yeni bir ürün çıkıyor piyasaya ve ürünün üreticileri yüksek fiyattan satalım ürünleri diyerek pazara ürünleri sürüyor fakat yöresel olarak ve kent yapısı olarak ürünün satın alınma durumu olmuyor fakat ucuza maledilen ürünü makul bir fiyattan verseler durum nasıl olurdu