• 07-05-2015, 15:13:48
    #19
    Aynen bundan 3 yil once calistigim sirketi satin aldim. Dogru risk almak - ticarettir
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret = Risk
    Risk alabilmek bir kabiliyettir. Mantıklı riskler tabiki. Bir çok kere risk alıyorum. Geçen hafta 2 büyük risk aldım (Kumar vs. değil) ancak bugün bir risk almam teklif edildi ve reddettim. Riskin durumuna göre değişir. Körü körüne risk alınmaz.
    Risk alabiliyorsanız ticaret yaparsınız. Alamıyorsanız bir yerde çalışırsınız...
  • 07-05-2015, 15:35:05
    #20
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bundan 3 yil once calistigim sirketi satin aldim. Dogru risk almak - ticarettir
    Ama hala hollanda siteleriyle görüşmedin benim için !
  • 07-05-2015, 16:31:10
    #21
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama hala hollanda siteleriyle görüşmedin benim için !
  • 07-05-2015, 16:46:50
    #22
    Sadece: " Hayat Mücadelesi "..
  • 07-05-2015, 18:50:38
    #23
    Hayata birşeyleri olarak başlayanlar için iyi, sıfırdan başlayanlar için kötü ve zor. Benim için bu anlamı taşıyan bir terim. Yakın zamanda büyük riske gireceğim bakalım...
  • 08-05-2015, 12:35:50
    #24
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayata birşeyleri olarak başlayanlar için iyi, sıfırdan başlayanlar için kötü ve zor. Benim için bu anlamı taşıyan bir terim. Yakın zamanda büyük riske gireceğim bakalım...
    Bizimle paylaşır mısın riske girmeden önce ve sonraki hazırlıklarnizi
  • 08-05-2015, 15:36:37
    #25
    50 kiloyum spora yazıldım risk budur
  • 11-05-2015, 08:27:52
    #26
    sesusera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 kiloyum spora yazıldım risk budur
    78 kiloyum yemek yemekten hiç ödün vermiyorum ama kilo insanı çok yoruyor bezdiriyor 😢
  • 11-05-2015, 09:56:00
    #27
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    78 kiloyum yemek yemekten hiç ödün vermiyorum ama kilo insanı çok yoruyor bezdiriyor 😢
    Kilo vermek kadar almakta problem vallahi