Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıp bıraktım, üniversite sınavına çalıştım.

Sonuç olarak tıpa girerkenki derecemi geçtim.

peki şimdi ne okumayı düşünüyorsunuz