• 01-05-2015, 18:31:39
    #1
    Başlıktaki gibi öneriniz varsa değerlendirmek isterim arkadaşlar, kullanıp memnun kaldığınız, mümkünse sol üst ve sağ üst köşesinde minimum çift fanlı ve fanı kuvvetli olan soğutucu var mı?

    Ya da sizin önereceğiniz, al bunu memnun kalırsın dediğiniz

    Ek Olarak; laptop fanını biryere götürmeden kendimiz açıp temzlesek sakıncalı mı?
  • 02-05-2015, 01:27:35
    #2
    Bütçen ne kadar?
  • 02-05-2015, 01:34:23
    #3
    Piyasadaki tüm soğutucuları kullandım. Zalman harici fayda sağlayanı görmedim.
    Zalmanın benim beklediğim performansı sağlayamaması nedeniyle de kendi soğutucumu kendim yaptım. Ortalama 200 tl ye mal oldu yapması ancak ısınmadan video bile doğru düzgün açamadığım Casper i7 laptopla şuan rahatlıkla oyun oynayabiliyorum. Şüphesiz buna en büyük etken soğutucu yaparken tercih ettiğim Akasa Viper fanıydı.
  • 02-05-2015, 02:18:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Soğutmuyor kardeş boşa paranı harcama.
  • 02-05-2015, 02:21:34
    #5
    Hocam laptop un fanini kendiniz de temizleyebilirsiniz. Fakat bazen o fan pas tutabiliyor ona azcik yağ falan döküyorlar bir de macun olayi var. Ben gecen hafta temizlettim laptop fanini.
    Zalman öneririm

    dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
  • 02-05-2015, 05:00:42
    #6
    Temizletin hocam boşuna soğutucu almayın. Soğutucu değil buz dolabı koysan fayda etmez.
  • 02-05-2015, 11:17:00
    #7
    Hem ayarlanabilir masa hem çift fanlı soğutucu.Kullanıyorum, öneririm
    http://www.comfydesk.com.tr/
  • 02-05-2015, 13:02:26
    #8
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçen ne kadar?
    200TL ye kadar

    tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasadaki tüm soğutucuları kullandım. Zalman harici fayda sağlayanı görmedim.
    Zalmanın benim beklediğim performansı sağlayamaması nedeniyle de kendi soğutucumu kendim yaptım. Ortalama 200 tl ye mal oldu yapması ancak ısınmadan video bile doğru düzgün açamadığım Casper i7 laptopla şuan rahatlıkla oyun oynayabiliyorum. Şüphesiz buna en büyük etken soğutucu yaparken tercih ettiğim Akasa Viper fanıydı.
    Maşallah hocam bu gidişle bende aynı yolu deneyeceğim gibi..

    dem_baba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soğutmuyor kardeş boşa paranı harcama.
    Elimdeki soğutmuyor malesef dediğin gibi

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam laptop un fanini kendiniz de temizleyebilirsiniz. Fakat bazen o fan pas tutabiliyor ona azcik yağ falan döküyorlar bir de macun olayi var. Ben gecen hafta temizlettim laptop fanini.
    Zalman öneririm

    dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
    Önerinizi bir araştırayım

    OrlUysl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temizletin hocam boşuna soğutucu almayın. Soğutucu değil buz dolabı koysan fayda etmez.
    Aynı şekilde düşünüyorum

    Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem ayarlanabilir masa hem çift fanlı soğutucu.Kullanıyorum, öneririm
    http://www.comfydesk.com.tr/
    Öneriniz için teşekkür ederim hocam, fan yerleri bana zıt


    Not: Hepiniz r+ verdim, teşekkür ederim zaman ayırdığınız için Zalman'ı bir araştırayım en iyisi
  • 02-05-2015, 14:39:51
    #9
    hocam çok öyle ahım şahım soğutma yapmıyor hiçbiri ama bende kullanıyorum zalman diğerlerine göre daha iyi performans gösteriyor..

    bende ki modeli şu : Zalman ZM-NC3 12-17